Ik ben bezig met een simpele test, de code die ik gebruik is als volgt:
De kneep zit 'm in het feit dat ik wil dat de weergegeven resultaten worden opgeslagen in de tabel nadat iemand op de "juist" knop klikt. Normaal lijkt me dat prima geschikt voor een PHP_SELF, maar deze code accepteert ie dus niet.
Wat gaat er fout?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <? include "db.inc"; connectie(); print("De vraag was&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; : $vraag<BR><BR>"); print("Antwoord A was: $antwoord_a<BR>"); print("Antwoord B was: $antwoord_b<BR>"); print("Antwoord C was: $antwoord_c<BR>"); print("Antwoord D was: $antwoord_d<BR>"); print("Zijn de hierboven ingevoerde vragen juist?"); print('<FORM METHOD="post" ACTION="<?php print("$PHP_SELF"); ?>">'); print("<input type=\"submit\" value=\"Juist\">\n"); print("</form>\n"); print("<?php\n"); print("\$sql= \"insert into tabel_vraag (vraag, antw_a, antw_b, antw_c, antw_d) VALUES('\$vraag','\$antwoord_a','\$antwoord_b','\$antwoord_c','\$antwoord_d')\";\n"); print("mysql_query(\$sql) or die (\"Het opslaan van de waarden is niet gelukt\");\n"); print("?>\n"); ?> |
De kneep zit 'm in het feit dat ik wil dat de weergegeven resultaten worden opgeslagen in de tabel nadat iemand op de "juist" knop klikt. Normaal lijkt me dat prima geschikt voor een PHP_SELF, maar deze code accepteert ie dus niet.
Wat gaat er fout?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter