Toon posts:

Leadteck werkt niet samen met detanatorXP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ik heb een Leadteck G-Force2 64mb 400MX +TV-Out.
Toen ik de kaart had gekocht had ik echt heel goed beeld met mijn EA-F1 2001 en Soldier of Fortune en MaxPayne.
Toen vertelde iemand tegen mij en zei je moet je Driver updaten(Detanator) dan haal je echt alles uit je kaart !!.
Zo gezegd zo gedaan, toen ik het spel EA-F1 2001 opstarte zag ik al dat het beeld happerde :? en bij de andere spellen ook.
Ik heb toen ook nog een keer me ViA driver ge-update en nog geen verschil.
Toen heb ik de Format C: gedaan en alles opnieuw met de orgineele drivers erop gezet, en wat denk je nog steeds happerde de kaart bij de Gamez.
Ik heb de kaart ingeruild voor een nieuwe en wat denk je hij doet weer VOLLOP 100% ;)
Die mensen van die winkel zeiden tegen mij
"De Detanator werk niet op een Leadteck kaart"
Hij geeft dan veel problemen, Leadteck heeft zo zein eigen drivers zei hij.
En wie weet of dit zo is zo ja waar kan ik die drivers van Leadteck DL.

vr.gr mystique

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

http://www.leadtek.nl/new/nl/pages/main_nl.html is de site van Leadtek (zonder C!) :+ . En als je XP draait dan hoef je je VIA drivers niet te upgraden, die zitten el standaard in XP. Maar nu genoeg gezeken, ik heb precies de zelfde kaart, en ik kan niets ontdekken wat niet klopt. Alle games werken gewoon. Heb je je kaart toevallig ge-OCed?

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 13:39
ik draai ook de laatste detonators met dezelfde kaart en heb geen enkel probleem onder Winme.

edit: geloof niet altijd wat ze in winkels zeggen. Veel verkopers en ander personeel praat naar de makkelijkste weg: "oh u heeft drivers geinstalleerd. Tsja dan is dat de oorzaak van de problemen". Ja DAAAAG!!!!

marco

Verwijderd

Topicstarter
Punish,

wat bedoel je precies met ge-OCed :?
En hoeveel marks halen jullie met 3D mark 2001 ikkke
2100 en met de Via update en detanator 2275

greets

Verwijderd

Dat is een nette score!

En ik heb hiero geen problemen met die kaart,
ook niet met de nieuwste drivers,