Hallo
ik heb een Leadteck G-Force2 64mb 400MX +TV-Out.
Toen ik de kaart had gekocht had ik echt heel goed beeld met mijn EA-F1 2001 en Soldier of Fortune en MaxPayne.
Toen vertelde iemand tegen mij en zei je moet je Driver updaten(Detanator) dan haal je echt alles uit je kaart !!.
Zo gezegd zo gedaan, toen ik het spel EA-F1 2001 opstarte zag ik al dat het beeld happerde
en bij de andere spellen ook.
Ik heb toen ook nog een keer me ViA driver ge-update en nog geen verschil.
Toen heb ik de Format C: gedaan en alles opnieuw met de orgineele drivers erop gezet, en wat denk je nog steeds happerde de kaart bij de Gamez.
Ik heb de kaart ingeruild voor een nieuwe en wat denk je hij doet weer VOLLOP 100%
Die mensen van die winkel zeiden tegen mij
"De Detanator werk niet op een Leadteck kaart"
Hij geeft dan veel problemen, Leadteck heeft zo zein eigen drivers zei hij.
En wie weet of dit zo is zo ja waar kan ik die drivers van Leadteck DL.
vr.gr mystique
ik heb een Leadteck G-Force2 64mb 400MX +TV-Out.
Toen ik de kaart had gekocht had ik echt heel goed beeld met mijn EA-F1 2001 en Soldier of Fortune en MaxPayne.
Toen vertelde iemand tegen mij en zei je moet je Driver updaten(Detanator) dan haal je echt alles uit je kaart !!.
Zo gezegd zo gedaan, toen ik het spel EA-F1 2001 opstarte zag ik al dat het beeld happerde
Ik heb toen ook nog een keer me ViA driver ge-update en nog geen verschil.
Toen heb ik de Format C: gedaan en alles opnieuw met de orgineele drivers erop gezet, en wat denk je nog steeds happerde de kaart bij de Gamez.
Ik heb de kaart ingeruild voor een nieuwe en wat denk je hij doet weer VOLLOP 100%
Die mensen van die winkel zeiden tegen mij
"De Detanator werk niet op een Leadteck kaart"
Hij geeft dan veel problemen, Leadteck heeft zo zein eigen drivers zei hij.
En wie weet of dit zo is zo ja waar kan ik die drivers van Leadteck DL.
vr.gr mystique