Toon posts:

[HTML] Word doc openen in Explorer window

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe krijg ik het voor elkaar dat er binnen IE5 een Word document opstart, zonder dat hij de vraag stelt of het gedownload moet worden. Is dit een HTML aanpassing, of een aanpassing in IE5? Dit zelfde wil ik voor chm files, die ik om heb gebouwd naar een html file, ook deze files vragen steeds om een download. Iemand een idee??

Verwijderd

Kan volgens mij niet omdat word documenten macrovirussen kunnen bevatten (.vbs etc.) Van .chm bestanden weet if effe zo gauw niet meer wat dat is. Was dat niet een windows help bestand? Is ook html met waarschijnlijk een mogelijkheid tot het inbouwen van vbs scripts?

Verwijderd

ipaq Hoe krijg ik het voor elkaar dat er binnen IE5 een Word document opstart, zonder dat hij de vraag stelt of het gedownload moet worden.
Bestandsopties in Explorer en dan naar je Word filetype.
Cheatah: Kan volgens mij niet omdat word documenten macrovirussen kunnen bevatten (.vbs etc.)
Heeft Microsoft nog nooit tegen gehouden... :P
Van .chm bestanden weet if effe zo gauw niet meer wat dat is.
Help files in compressed HTML formaat.

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 10:57 schreef Arien het volgende:

Bestandsopties in Explorer en dan naar je Word filetype.

Heeft Microsoft nog nooit tegen gehouden... :P

Help files in compressed HTML formaat.
Dan kan het dus toch op de gewone manier?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 oktober 2001 10:54 schreef Cheatah het volgende:
Kan volgens mij niet omdat word documenten macrovirussen kunnen bevatten (.vbs etc.) Van .chm bestanden weet if effe zo gauw niet meer wat dat is. Was dat niet een windows help bestand? Is ook html met waarschijnlijk een mogelijkheid tot het inbouwen van vbs scripts?
Hi cheatah
Klopt .chm is een helpbestand dat wordt ook gebruikt in windows zelf. Met HTML Workshop zijn deze bestanden over te zetten naar HTML (erg mooi), maar als ik het helpfile start komt weer die vraag of het helpfile gedownload moet worden. En dat wil ik dus niet :(, nog meer ideeen hoe ik deze files kan ombouwen? BTW VBS is hier niet echt aan de orde.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Graag duidelijke topictitel gebruiken waar iemand ook aan kan zien waar het over gaat.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 10:23

nexhil

BAM!

mijn topic werd net gesloten en ik werd hiernaartoe verwezen.

en tot mijn verbazing zie ik dat een iets ander topic is, maarjah hier omt ie dan nog een keer

ik heb het probleem dat als ik in IE een word document open
dat ik dan geen werkbalk heb, zie onderstaande link.

http://www.angelfire.com/ego/nexhil/ (onderaan de pagina beetje slechte kwaliteit, sorry daarvoor.

nu zou ik graag willen dat of hij opent het bestand vanuit IE in WORD, of Hij blijft in IE maar ik krijg ook de WORD werkbalken.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 oktober 2001 11:09 schreef OzBoz het volgende:
Graag duidelijke topictitel gebruiken waar iemand ook aan kan zien waar het over gaat.
Sorry blonT en nieuw op forums :'(
Pagina: 1