Toon posts:

Counter-Strike/ Muis probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb HalfLife (1.1.0.8) geinstalleerd, daarna counterstrike 1.3. Als ik dan 't internet op ga(analoog,56k) en ik start c-strike op en pak een server met een goede verbinding, begint ie behoorlijk snel te laden, maar in 't level zelf heeft ie een vertraging met de muis, keyboard commmandos gaan vrij goed maar zodra ik me de muis beweeg gaat 't fout (Quake @t 3,86-effect).
'k heb een cordless muis en toetsenboard en dit geeft voor de rest geen problemen met andere games. De batarijen zijn nog vol, ik heb v1.1 geprobeert en dat had de zelfde eigenschappen, nieuwe drivers (NVidia) ook.
DUS kortom herkent iemand dit probleem of weet iemand een oplossing voor dit?

TNXS

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

de welbekende mouse lag waar vele CS spelers mee te maken hebben. persoonlijk geen last van, maar een maat van me heb het altijd gehad totdat hij de laatste mousedrivers voor intelli had geinstalleerd, een andere maat had er nooit last van maar kreeg er last van toen hij de laatste mousedrivers intalleerde (ook intelli) beetje vaag, maar iok heb alleen geen andere oplossing,

mischen moet je een seen andere muis proberen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Topicstarter
Ja, 'k zal eens proberen maar ik heb nog nooit problemen gehad met m'n cordless muis en keyboard (Logitech Cordless Desktop iTouch).'k heb al (een van de) nieuwste drivers geinstalleerd: Mouse 941b19en en Keyboard 172b321en.
PS:
Ik had het probleem al onder 98/ME en nu ook onder XP.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Speel je in D3D of in OpenGL? D3D is meestal 'gevoeliger' voor mouselag.

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-03 15:22
Jij speelt vst D3D, net als ik...
Dat is een bug die ze er nog niet uit hebben gehaald...
Dus moet jij het maar doen...
Doe het volgende:

Open (counter-strike map)\valve\hw\d3d.cfg in notepad en voeg aan het eind toe: "gl_d3dflip 1" (zonder aanhalingstekens)

Voila, probleem opgelost...

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:04
...of effe switchen naar OpenGL.

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel idd D3D en zal gelijk ff checken of dit het probleem is, alvast bedankt

Ik heb 't gechecked en het is voorbij, echt bedankt 8-)
Pagina: 1