Ik zoek een LCD monitor voor aan de muur.

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Pindakaasman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 13:25
Ik ben opzoek naar een LCD monitor die je makkelijk aan de muur of aan een beugel kan bevestigen.

Het is voor op een werkplek waar geen buro kan staan, moet op een systeem aangesloten worden waar ze een balans mee uitlezen.

Ik heb al op Inet gekeken maar ik kan niet echt iets vinden waat daar speciaal voor gemaakt is.
Ik heb geen zin om een nieuwe monitor te bestellen en die gelijk te gaan verzagen/boren. >:)

iemand?

Verwijderd

Samsung 240T :9~

Als je wat minder te besteden heb, kijk dan eens naar de 171 MP of 151 MP.

Wil je het alleen als scherm gebruiken, voldoet de 151 serie (15 inch) en de 171 serie (17 inch) ook al. Zit een mogenlijkheid om de voet eraf te halen en die gaatjes te gebruiken voor bevestiging aan de muur.

• Pindakaasman
Sorry, dit bedoel ik niet, :) ik dacht meer aan een 15" tft of LCD schermpje ofzo, misschien had ik wat duidelijker moeten zijn. Het wordt op een PC aangesloten. :D

Verwijderd

Voor op de pc is de Samsung 151 S voldoende, een 15 inch TFT scherm. Kan je zo aan de muur bevestigen met de schroeven waar de voet aan zat.

• Pindakaasman
heb je aandelen samsung ofzo ;)

Verwijderd

Zitten ze op de beurs dan? Ga ik kopen... >:)

Verwijderd

Zowat alle nieuwe LCD schermen kunnen van hun voet genomen worden om ergens op te hangen.
Daar moet je je keuze niet op baseren.

Als je een scherm leuk vindt kijk dan eens op de desbetreffende site en daar zal wel staan hoe en of je het scherm aan de muur kan hangen.
Pagina: 1