Ik heb nu zo'n Pioneer DVD 106S (slot) 16x 40x maar als ik nu een dvdtje wil rippen met smart-ripper gaat ie maar 4~4,5x leessnelheid
Hoe kan dat? Ik draai windows2000 en de dvd speler is slave en Plextor is master op een ATA33 kabel, de dvd speler is ingesteld op Ultra DMA mode. Het kan natuurlijk liggen aan het feit dat ie slave is en op een ATA33 kabel zit maar dat scheelt toch niet zo veel
Verwijderd
Heb hetzelfde met een Toshiba DVD speler.. is denk ik gewoon omdat er anders errors in de files komen (buffer run)ofzo (netzoals bij audio rippen).
Althans dit gok ik
Althans dit gok ik
ik heb ook dezelfde pioneer. Ik weet niet hoe snel hoe die is maar ik weet wel dat die in 45 minuten klaar is met een DVD (the matrix). Ik vond het ook best traag, maar ik denk gewoon dat het niet sneller kan.
Verwijderd
Blijkbaar kan het wel sneller, een vriend van me heeft precies dezelfde dvd-speler en die ript op 14 speed ik op 2 terwijl dit nergens in te stellen is. Voor de rest is ons systeem identiek alleen heb ik raid0 en hij niet.
Misschien dat een versieverschil oplossing bied? Ik ga het in ieder geval proberen
Misschien dat een versieverschil oplossing bied? Ik ga het in ieder geval proberen
Die van mij doet soms 4x, soms 10x. 't Ligt er denk ik aan hoe goed de dvd leesbaar is. Trouwens: smartripper zit de data die van de dvd afkomt te bewerken he, dus dat kost ook wat CPU-tijd natuurlijk.
Je kan eens kijken hoe snel 't gaat als je de vob's gewoon met de explorer kopieert. Maar daar heb je eigenlijk niks aan verder
Je kan eens kijken hoe snel 't gaat als je de vob's gewoon met de explorer kopieert. Maar daar heb je eigenlijk niks aan verder
Siditamentis astuentis pactum.
dat ligt waarschijnlijk aan je udma mode en/of aan je ide drivers.
ben daar ook wel eens een tijd mee druk geweest. gare via butt chipsets ook altijd.
ik heb de pioneer 105s als master op de pri en een plex 16/40(met udma hack on) als master of de sec. op een asus cuv4x(via 694z chipset)en win2k sp2 erop.
ga maar es lekker spelen met al die via sp tje en/of losse udma drivers.
ben daar ook wel eens een tijd mee druk geweest. gare via butt chipsets ook altijd.
ik heb de pioneer 105s als master op de pri en een plex 16/40(met udma hack on) als master of de sec. op een asus cuv4x(via 694z chipset)en win2k sp2 erop.
ga maar es lekker spelen met al die via sp tje en/of losse udma drivers.
hij gaat hier ook niet harder dan 6.7speed me hd zit dan echt uit zijn neus te eten maar een volledige dvd duurt ongeveer 30 min dma en staat aan. win2k draai ik dus of het ligt aan smartripper of die via cipset is gaar daarin wat mijzelf erg onwaarschijnlijk lijkt.
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Pagina: 1