Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Maarten tsssss.Op vrijdag 26 oktober 2001 02:17 schreef MVenneker het volgende:
is die RealCato nou nog niet gebant?
Wel thx voor t omhoog stampen
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Verwijderd
Hoe zit het met je 3D Mark scores? zijn die wel normaal, ik bedoel, ligt het alleen aan halflife of gebeurd het ook bij andere spellen...
Heb je trouwus wel je Via 4in1 drivers geinstalleerd?
Heb je trouwus wel je Via 4in1 drivers geinstalleerd?
het ligt dus aan je proc.
moet je es kijken of je dat met lage reso's ook hebt (640x480)
als je het dan nog steeds hebt weet je het zeker.
ik denk als je er een snellere proc in doet dat het een stuk beter zal gaan.
ik had eerst een gf2 mx in een p3 500 gehad... zelfde probleem als jij (iets extremer)
toen stopte ik em in de athlon 800@1020 en hij draaide gewoon kei goed. dus ALS het aan de hardware ligt zal het de proc zijn. de 3dkaart is nog goed genoeg
ik had eerst een gf2 mx in een p3 500 gehad... zelfde probleem als jij (iets extremer)
toen stopte ik em in de athlon 800@1020 en hij draaide gewoon kei goed. dus ALS het aan de hardware ligt zal het de proc zijn. de 3dkaart is nog goed genoeg
Verwijderd
Ik heb daar ook erg veel problemen mee. Ik heb ook een Duron alleen met een ASUS MX. Denkelijk zal een ATHLON voor de oplossing zorgen?
Welke reso speel je?
via 4 in 1 geinstalleerd?
jouw specs moeten ruim voldoende zijn om goed op 1024x768 te draaien.
Lijkt mij vrijwel bullshit ik speel HL CS op 71 (hoger kan niet btw) fps veel mensen of weinig mensen met ongeveer dezelfde stats probleemloos ook zonder mn overklok ! zie sig voor specs die GF2MX is een GF2Ti gewordenOp vrijdag 26 oktober 2001 16:23 schreef frenkpie het volgende:
het ligt dus aan je proc.
via 4-in-1 native support in WinXPOp vrijdag 26 oktober 2001 19:33 schreef [TLT]Lynx het volgende:
Welke reso speel je?
ik draai op 1280x960, aangezien ik 19 inch monitor heb en lagere reso's lelijk zijn. T zou dus kunnen dat me Duron t niet trekt, maar ik hoor langzamerhand wel meer van dit soort problemen in WinXP......vandaar mijn vraag
Verwijderd
topictitel aangepast:
"Gare FPS, bottleneck?" >> "GF2 GTS op Duron 750 te langzaam in HalfLife?"
"Gare FPS, bottleneck?" >> "GF2 GTS op Duron 750 te langzaam in HalfLife?"
Pagina: 1