Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said
Verwijderd
Ik heb nog nooit een voeding gezien zonder FAN, of je moet hem op 1 of andere manier gaan watercoolen..
En wat vreet een Fan nou aan stroom!!
En wat vreet een Fan nou aan stroom!!
ik bedoel dus geen fan op de cpu.
En omdat een voeding iets van 350 watt aan stroom vreet is mij de vraag of het mogelijk is om een lager waatage te gebruiken omdat hij geen hardeschijf en een cd speler of iets dergelijks hoeft te voeden.
En omdat een voeding iets van 350 watt aan stroom vreet is mij de vraag of het mogelijk is om een lager waatage te gebruiken omdat hij geen hardeschijf en een cd speler of iets dergelijks hoeft te voeden.
Dat die voeding 350 watt kan leveren betekend het niet dat hij dat ook altijd bij jouw 486je gaat doenOp vrijdag 26 oktober 2001 03:49 schreef ZuzZoo het volgende:
ik bedoel dus geen fan op de cpu.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
100W a 135W is meer dan genoeg voor een simpel 486'tje, zolang je er maar geen RAID setje erin gaat hangen 
Oja, een ventilator is niet nodig. Een heatsinkje volstaat op een 486.
Oja, een ventilator is niet nodig. Een heatsinkje volstaat op een 486.
zonder heatsink werkt het meestal zelfs
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Verwijderd
Ligt er aan. Een DX33 kan zonder heatsink, een DX2/66 wil graag wel een sinkje, en een DX4/100 wil er ook nog een fan bovenop.
ik heb een p75, met gewoon zo een celeron koeler erop, en dan de fan niet aansluiten, ding blijft koel genoeg
anders kan je proberen dmv een buis zeg maar de lucht van de voedingsfan te geleiden naar de cpu
blijft dat ook koel
en..iets wat ik me afvraag, scheelt het veel als er geen HD in hangt?
anders kan je proberen dmv een buis zeg maar de lucht van de voedingsfan te geleiden naar de cpu
blijft dat ook koel
en..iets wat ik me afvraag, scheelt het veel als er geen HD in hangt?
Deze kan naar het land der fabelen.Op vrijdag 26 oktober 2001 08:22 schreef HlpDsK het volgende:
Ligt er aan. Een DX33 kan zonder heatsink, een DX2/66 wil graag wel een sinkje, en een DX4/100 wil er ook nog een fan bovenop.
Mijn intel overdrive 80486-DX4/100 werd door Intel geleverd ZONDER fan MET heatsink. En hij draait al tijden 24/7 in mijn Compaq Prolinea als freesco bak.
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. Maar een goeie richtlijn is het wel.Op vrijdag 26 oktober 2001 14:33 schreef Kirpeknots het volgende:
[..]
Deze kan naar het land der fabelen.
Mijn intel overdrive 80486-DX4/100 werd door Intel geleverd ZONDER fan MET heatsink. En hij draait al tijden 24/7 in mijn Compaq Prolinea als freesco bak.
Er zijn DX-4tjes die echt een fan nodig hebben.
Of je neemt een 386 dx, dan weet je het zeker dat je geen heatsink nodig hebt. Ong. een 90 / 100 watt voedinkje en fannetje daarvan loshalen of op 7 volt zetten. Perfekt routertje
hmm das een goeie 
ps. ik kan dus geen 12 voltje er aan hangen???????
ps. ik kan dus geen 12 voltje er aan hangen???????
Pagina: 1