Toon posts:

Nero en lite on buffer blijft hangen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem.

Heb het al eerder gehad schone install bood uitkomst en install van easy cd creator ook.

Het zit zo, Ik heb bij mijn LITE-ON LTR 12102b Nero meegekregen. Nu heb ik 3 cd's kunnen branden, maar toen had ik clonecd geiinstalled, en niks nakkes nadajor. toen clonecd geuninstalled, maar Nero werkt nog niet.

Als ik wil branden (on the fly) dan blijft hangen op het punt dat ie wil schrijven. Hij loopt met de buffer naar 4% 2 minuten later op 5% maar branden doet niks. Voorheen liept ie gewoon naar 99%.

Wat kan het probleem zijn???
DMA heb ik aanstaan, ook uitgehad.
Mijn dvd is een:
Matsushita DVD-ROM SR-8586 16 speed geloof ik.

Verwijderd

Topicstarter
Joehoe????????

Verwijderd

Mijn Nero blijft ook hangen als ik mirc aan heb staan. Probeer geen andere progjes aan te hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen enkel proggie openstaan. Maar in clonecd doet ie het ook niet.

En ik weet zeker dat als ik easy cd creator 5 platinum install hij het wel doet. Maar ja die ben ik kwijtgeraakt.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-04 07:58
pleur nero eraf en dan een reg-cleaner er over. Dan weer Nero instaleren. met een beetje mazzel............

no comment

Verwijderd

Topicstarter
Nope, geunistalled en regcleaner, maar niks nakkes nadajor!!!

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

kan wel eens een probleem zijn van de bestanden die CloneCD achtergelaten heeft.

ff voor de info, hoe heb je je IDE configuratie? Zit de DVD speler op dezelfde kanaal (kabel) als de brander?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
YUP beide op wat was het eigenlijk, geloof secondary master en brander op slave of andersom.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

misschien klinkt het vreemd (omdat het eerst wel goed ging) maar zet die apparaten eens op aparte kabels! mijn sony brander wilde ook niet on the fly branden met mijn dvd speler op dezelfde kabel (master/slave en slave/master geprobeerd!)

hij stopte dan na de lead-in in Nero4 met branden. de foutmelding kan ik me niet meer herinnneren...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
lijkt mij inderdaad vreemd, want hij heeft het altijd al gedaan zoals je zelf zegt.

Verwijderd

Tip: ga naar http://www.nero.com/en/download.htm
en download daar de laatste nero aspi drivers voor windows, het zou heel goed kunnen zijn dat het probleem dan verholpen is!

Zie anders ook deze topic: http://forum.computertotaal.nl/forum/Forum31/HTML/002552.html

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

ik heb dus precies hetzelfde gezeik. Maar t ligt niet aan de rbander of Nero volgens mij. Ik ben vorige week met mijn 16102B teruggegaan naar Funprice, en bij hun deed ie het dus wel. :( Voor de zekerheid wel een nieuwe meegekregen, maar probleem blijft. Ik weet t nu ook echt niet meer. T stomste vind ik nog wel dat als ik een simulatie doe, dat t dan wel goed gaat..... :( :(

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

heb je mischien dma aangevinkt ? of niet, ik zou daar eens even wat rommelen.

p.s. uit ervaring weet ik dat dit soort apparatien het beste werken op een originele intel ata controler, dus niet op extra ide controllertjes.

RGZ

MASH

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op dinsdag 30 oktober 2001 15:07 schreef MASH_MAN het volgende:
heb je mischien dma aangevinkt ? of niet, ik zou daar eens even wat rommelen.

p.s. uit ervaring weet ik dat dit soort apparatien het beste werken op een originele intel ata controler, dus niet op extra ide controllertjes.

RGZ

MASH
bij mij staat ie in ieder geval op PIO, maar dat maakt dus niks uit :'(

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Pagina: 1