Toon posts:

[CM] Een kleintje tussendoor (ook voor modempjes)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dis ff een casemod tussendoor, ik zit te wachten op onderdelen voor m`n H2O mod.

Dit is hem dan:
het is een link zodat onze modem vriendjes ook kunnen kijken :)
http://members.rott.chello.nl/roskamam/casemod-P3-500

Verwijderd

Zit er aardig uit die M, mocht iets beter worden afgewerkt maar het logo is een goed concept

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Mooi gedaan.

eppie

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:29
Nice logo :o Kan idd wel iets beter afgewerkt ja... Enne, cd spuite kan volgens mij geen kwaad (zie mijn mod @ www.case-mod.cjb.net), kweet alleen nie of ze ook van n verfkwast houden :7

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op donderdag 25 oktober 2001 23:52 schreef tva_goku het volgende:
Dis ff een casemod tussendoor, ik zit te wachten op onderdelen voor m`n H2O mod.

Dit is hem dan:
het is een link zodat onze modem vriendjes ook kunnen kijken :)
http://members.rott.chello.nl/roskamam/casemod-P3-500
die vriendjes moeten alsnog veel data voor de plaatjes binnenhalen, maakt niet uit waar ze staan :) Voor de vriendjes kan je misschien f een subpagina maken met kleinere foto's :D

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:15 schreef Stropdas het volgende:

[..]

die vriendjes moeten alsnog veel data voor de plaatjes binnenhalen, maakt niet uit waar ze staan :) Voor de vriendjes kan je misschien f een subpagina maken met kleinere foto's :D
ik zal morgen ff kijken

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
ziet er wel nice uit, alleen wat zijn die streepen op je floppy en 5,25 klepdingen? en volgens mij zitten die badges ook niet helemaal recht =)

Logo ziet er wel geinig uit, nu nog een lichie der achter, paar blowholes en tis een gaaf kassie.

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 18:54
Meestal kan je het frontje van de tray er ook wel afhalen, je moet hem gewoon een stukje omhoog duwen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 oktober 2001 20:44 schreef Straat het volgende:
Meestal kan je het frontje van de tray er ook wel afhalen, je moet hem gewoon een stukje omhoog duwen :)
ff kijken dan

Ik ben trouwens weer wat verder gegaan, komt een ccfl in, 60 mm fan (had nog een gatenzaag)

3 switches en rode ledjes, morgen is hij af
Pagina: 1