Toon posts:

[UT] Hoe lanserver opzetten?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zou iemand mij misschien kunnen helpen?
Klinkt misschien vreemd maar ik snap er egt de ballen van.

Ik wil samen met mijn broertje in een team assault of ctf of what the fuck dan ook, tegen de computer spelen. Maar nu wil ik dat de computer met meer dan twee man is liefst 3 man. Dus 2 tegen 3. Nou heb ik zelf enkele instellingen geprobeerd maar genoeg dat het 3 tegen een was of 2 tegen een.

En wel vaker dat ik en mijn broertje in player setup red hebben ingestled en dat hij als hij de game joined hij plots in het blauwe team word ingedeeld. Kan je niet gewoon van tevoren zeggen van die in dat team die in dat team en die daar, snaapje. Dit team zoveel bots en dit team 2 spelers. Dit vind ik iun q3a wel beter geregeld tenzij iemand mij kan helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo???

Sorry jongens ik schaam :o me rot maar kan iemand mij helpen???

gewoon ff hoe die instellingen werken

Verwijderd

Topicstarter
hallo????

Weten jullie het ook niet of willen jullie mij gewoon niet helpen???

Verwijderd

w8 ff.

het beste is denk ik om te beginnen met het zoeken naar een locatie. je kan het opzetten met vrienden enz. locatie huren hoe duur dat kost.

daarna moet je sponsors vinden denk ik. denk aan computer zaken in de buurt. plaats wat cola automaten :) chips.

dan ga je hier op GoT neer zetten dat lan party er is. beetje reclame maken. en internet site. en dan aan clans vragen of hun ook kunnen komen. :)

misschien kan je het zo doen. :?

Verwijderd

Topicstarter
Heb jij goed gelezen wat er stond???

Verwijderd

Topicstarter
Joh ik blijf schoppen, het gaat gewoon om de instellingen als team blance en force team balance enzo.

• Dre
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Dre

-

[ Voor 100% gewijzigd door Dre op 06-09-2013 18:27 ]

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

[search=team wissel]
Geeft dit resultaat: [topic=301594/1/25]

Koste me welgeteld 1 minuut (met uitzoeken erbij...)
Had je gisteren al kunnen switchen van team.
Wederom kan ik niet hard genoeg rammen op het bestaan van de search (en een creatieve geest om de zoekstrings te bedenken ;))

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

Op vrijdag 26 oktober 2001 11:11 schreef eatmyshorts het volgende:
Joh ik blijf schoppen, het gaat gewoon om de instellingen als team blance en force team balance enzo.
Volgens mij wordt deze 'tactiek' niet door alle GoT admins, moderators en posters op prijs gesteld. Mocht je serieus een snel antwoord vinden zal je toch een betere manier van 'topichooghouden' moeten bedenken. ;)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Pagina: 1