Ik heb dit stukje script
Het levert details van een bepaalde order op. Maar nu wil ik hetzelfde als wat dit script oplevert in html formaat dus gemailt hebben naar me zelf.
Hoe kan ik dit het beste doen?
Ik heb al geprobeerd om de $qid_items als message te mailen maar dat wil niet echt.
Ben nogal redelijke newbie in PHP, en zit wat te stoeien met dit example script.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| <? function show_order_details($id) { /* loads up the details for an order and displays it */ global $CFG, $ME; $qid_order = db_query("SELECT * FROM orders WHERE id = '$id'"); $qid_items = db_query(" SELECT p.name ,p.price AS curr_price ,oi.price AS purchase_price ,oi.qty ,oi.price * oi.qty AS total FROM order_items oi LEFT JOIN products p ON (oi.product_id = p.id) WHERE order_id = '$id' "); $order = db_fetch_object($qid_order); include("templates/order_details.php"); } ?> |
Het levert details van een bepaalde order op. Maar nu wil ik hetzelfde als wat dit script oplevert in html formaat dus gemailt hebben naar me zelf.
Hoe kan ik dit het beste doen?
Ik heb al geprobeerd om de $qid_items als message te mailen maar dat wil niet echt.
Ben nogal redelijke newbie in PHP, en zit wat te stoeien met dit example script.