Toon posts:

v7700pro32MB gekregen ipv v7700pure32MB DDR

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou was mijn asus v7700 pure 32MB DDR overleden...ik terug naar die shop....alles oke....nieuwe....nu kijk ik wat ik heb gekregen is het een v7700 pro 32MB GEEEEN DDR
In hoeverre ben ik nu genaaid of heb ik geluk??

Verwijderd

nou uh niet pro is een stuk sneller dan jou pure of ie nou ddr heeft of niet

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 19:54
GeForce II GTS/Pro/Ultra bestaan niet zonder DDR dus....

Verwijderd

Topicstarter
Maar bestaat er wel een PRO in 32MB versie? Er zit een sticker op de bovenkant(als hij in de kast zit op de onderkant) die is geel en er staat: V7700PRO/32M
Nu zit er een wit stickertje op de andere kant en daar staat dit op:V7700/PURE/32MB/U
Wat moet ik hier dan van denken?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 oktober 2001 23:34 schreef Access het volgende:
GeForce II GTS/Pro/Ultra bestaan niet zonder DDR dus....
Dat bedoel ik dus ook.....ik heb nu echt geen DDR gekregen hoor, volgens mij hebben ze me gewoon een V7700 pure 32MB ZONDER DDR ipv met DDR gegeven

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga hem zo wel ff in me pc doen en ff checken wat voor een ik nu echt heb gekregen, anders zwaait er wat >:)

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 19:54
V7700 Pure = GeForce II GTS

En ja, stop hem in je pc, en laat de drivers automatisch installeren door die asus installer, kom je er vanzelf achter.

Verwijderd

Topicstarter
En nog iets.....er bestaat volgens mij helemaal geen v7700 Geforce2 GTS die GEEN DDR heeft

Morgen post ik wel wat er nu in zit

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

idd, er is geen v7700 pro zonder ddr geloof ik misschien heb iemand stikker erafgehaald/

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 oktober 2001 23:45 schreef TrehT het volgende:
idd, er is geen v7700 pro zonder ddr geloof ik misschien heb iemand stikker erafgehaald/
En het vage is ook dat er twee stickers op zitten die wat anders zeggen weet je wel, dat kan gewoon niet, maar morgen meer ik ga :Z zware dagen gehad :+

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
Is het mischien een V7100 Pro ? die is SDR, een GF2GTS/PRO/ULTRA bestaat gewoon niet.
maar ik denk dat et gewoon een V7700 PRO is MET DDR.

/edit: had niet over die stickers gelezen. en ja, tiz gewoon een GF2 Pro met DDR dus, of et nou op die sticker staat of niet.

Verwijderd

Alle GTS-based videokaarten zijn uitgerust met DDR ram.

En als jij voor je brakke ASUS V7700 een V7700 PRO hebt gekregen zou ik gewoon netjes in mijn handjes klappen en een colaatje gaan drinken en maar even wat games doen of zo want een pro heeft dus meer geheugen bandbreedte dan een normale v7700 en is dus sneller!! :O

Dus....

Verwijderd

Ik denk dat jij een Asus V7100 Geforce II Mx-400 Pro hebt gekregen, is die kaart toevallig zwart?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 oktober 2001 15:17 schreef ExiRana het volgende:
Ik denk dat jij een Asus V7100 Geforce II Mx-400 Pro hebt gekregen, is die kaart toevallig zwart?
Neej neej zeker geen 7100...heb ff gekeken onder de cooler(is de beste check he)en het is een GTS PRO :P dus v7700, maar ik heb maar 4 memory chips op me kaart, heb je met DDR niet dubbel(dus onder en boven vier...)?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 oktober 2001 23:43 schreef Access het volgende:
V7700 Pure = GeForce II GTS

En ja, stop hem in je pc, en laat de drivers automatisch installeren door die asus installer, kom je er vanzelf achter.
Heb geen cd erbij gekregen, bij die shop zeiden ze dat ik gewoon die orginele kon gebruiken (van die pure dus), maar dat werkt niet....logisch ook wel |:(

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 11:46

Sick Nick

Drop the top!

Op vrijdag 26 oktober 2001 23:09 schreef _coolman_ het volgende:

[..]

Neej neej zeker geen 7100...heb ff gekeken onder de cooler(is de beste check he)en het is een GTS PRO :P dus v7700, maar ik heb maar 4 memory chips op me kaart, heb je met DDR niet dubbel(dus onder en boven vier...)?
Nee, je het aantal geheugenchips heeft geen aars te maken met ddr of niet. Je kan best vier blokjes van 8 Mb DDR op je kaart hebben.
Ik heb er 8, maar dat komt omdat er 64 MB op zit >:)

Verwijderd

Topicstarter
oke relaxed!!
maar hoe kom ik aan asus drivers....aangezien er op de asus site geen een staat voor de v7700 PRO 32MB versie....
http://www.asus.com/Products/Addon/Vga/enthusiast.html

• TweakerNummer
  • Niet online
Standaard Detonators neme zou ik zeggu, zelfs nooit naar iets anders gekeken.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Sjonge jonge jonge (sorry kan het ff niet laten) ...

De V7700's die Asus nu levert zijn allemaal Pro's (dus zowel de Deluxe als de Pure versies). Ze hebben ook allemaal 5ns geheugen. Dat er maar op 1 kant geheugen zit heeft te maken met het type geheugenchips, 1 chip is nu 8MB ipv 4MB bij de 'oude' chips. De 64MB versie heeft aan beide kanten SGRAM chips ipv aan 1 kant bij de 32MB (64MB versie had 'vroeger' SDRAM ipv SGRAM omdat het anders niet op de kaart paste). Je hebt dus geen V7100, je bent ook niet bedonderd, je hebt gewoon geluk gehad (dat je kaart kapot is gegaan ;) ). Verder kun je gewoon de laatste drivers van de Asus site halen. Pro of geen Pro maakt geen fuk uit, drivers zijn exact hetzelfde (alleen clockspeed van de kaart verschilt).

Zoals (roh)Violator ook al poste, ben er blij mee en ga er niet meteen van uit dat je bedonderd bent :Z ...

PC Specs

• TweakerNummer
  • Niet online
En toen gingen er opeens allemaal V7700pure32MB's kaduuk >:)

En ja de drivers vraag was inderdaad wel |:( (unified driver architecture van NVIDIA).

Verwijderd

Topicstarter
Heb de laatste 2 dagen lopen chillen in zeeland, dus dat hoef ik al niet meer te doen...en wat zou er over 5 maanden gebeuren als deze kaart ook ineens stuk is??? misschien alleen nog ultra leverbaar >:)

Hey maar iedereen BEDANKT voor de reacties en ik ben d'r helemaal uit

en wat betreft die drivers: ik was te lui om t uit te gaan zoeken ;)

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Hehe >:) ..

In mijn post staat trouwens SGRAM en SDRAM .. dat is dus DDR-SGRAM en DDR-SDRAM.

PC Specs

Pagina: 1