Razer Boomslang 1000/2000 aan te raden voor gamers

Pagina: 1
Acties:

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022
Ok, topic lijkt me duidelijk he ;)

Is een Boomslang ietwat handig? Ik bedoel, er staat op de site dat ie zogezegd meer precisie heeft en dat je minder moet bewegen om meer te zien, da's tegenstrijdig want dat betekent dat je niet precies kan mikken (als je een beetje naar links draait doe je een 180 turn ;( leuk in Q3 als iemand met een rl achter je staat ;()

Verwijderd

als je gelijk erbij vertelt wat het is zou wel handiger zijn, vind je niet?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb zelf een MS intelli mouse optical, ideaal voor games vind ik tenminste (ook UT K3A --> kwakkus 3 arena en redalert)

• Peter Power
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Naar mijn idee is dat een muis toch?

irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!

• lvh
Vanonder welke steen kom jij vandaan? :P
Boomslang = gamermuis
Op donderdag 25 oktober 2001 23:19 schreef scipot het volgende:
als je gelijk erbij vertelt wat het is zou wel handiger zijn, vind je niet?

• lvh
Nog een holbewoner :P, deze is intelligenter dan de vorige. Zie post hierboven.
Op donderdag 25 oktober 2001 23:33 schreef PeTeRPoWeR het volgende:
Naar mijn idee is dat een muis toch?

• lvh
Ik heb een Wheel Mouse Optical... Supergeil muissie man!
Wil alleen weten of ie beter is dan de rest.
Op donderdag 25 oktober 2001 23:33 schreef terw_dan het volgende:
Ik heb zelf een MS intelli mouse optical, ideaal voor games vind ik tenminste (ook UT K3A --> kwakkus 3 arena en redalert)

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Hmm ik wil em ook nog kopen. Speel veel Q3 maar weet niet zeker of ie echt beter is.

Ik heb me muis juist op een lage sens staan met q3 omdat ik alleen rail games speel maar als je dan met die boomslang speelt dan schiet je niks raak omdat het zo snel gaat volgens mij!

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Kwesite van gevoeligheid... Iedereen zegt dat de Intellimouse ook zo uitschiet bij snelle bewegingen, dan ben je eend dildo als dat gebeurt, want dan staat je sensitivity echt heel laag wil je hem voor simpel omdraaien zo uit laten schieten... Voordat hij iets verkeerd doet kan ik me 2 keer helemaal omdraaien in CS, gewoonde sensitivity goedzetten dus.

Verwijderd

ik heb hem vorige week binnengekregen ipv mijn Logitech OEM muisje... en hij is FUCKING PRECIES. Echt een aanrader. Je hoort vaak van mensen dat het wieltje kraakt ofzo, maar die problemen zijn nu allemaal opgelost. Goede drivers erbij, onthefly sensitivity verzetten (dus als je aan het railen bent zet je hem laag, als je aan het lopen bent weer wat hoger zodat je snel kan omdraaien), echt een aanrader. Ik heb de 1000dpi versie bestelt bij Informatique gekocht.

Toppertje! :)

Verwijderd

Boomslang is echt de ideale gamersmuis alleen mijn linkermuisknop is dus kapot na een paar maanden, hij gaat terug naar informatique

Tip: dit is niet de eerste keer dat ik dit soort dingen hoor, beetje voorzichting zijn met je slangetje en er niet meer gaan slaan/gooien als je gefragged wordt :)

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 09:53 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Boomslang is echt de ideale gamersmuis alleen mijn linkermuisknop is dus kapot na een paar maanden, hij gaat terug naar informatique

Tip: dit is niet de eerste keer dat ik dit soort dingen hoor, beetje voorzichting zijn met je slangetje en er niet meer gaan slaan/gooien als je gefragged wordt :)
Ex_Inferis1
Ik ben geen aap!!!
Zeker weten dat je geen aap bent als je met je boomslang gaat gooien!??!?! ;) >:)
Pagina: 1