Toon posts:

PHP Nuke op F2S, ik snap er niks van!

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net nieuw geregistreerd hier en ben nogal een leek op gebied van MySQL en PHP. Ik wilde PHP Nuke installeren op F2S maar kwam er niet helemaal uit. Ik heb alle stappen in de readme gevolgd maar ik kom dit tegen als ik m'n website daarna wil laden.
Warning: open_basedir restriction in effect. File is in wrong directory in /web/sites/222/cd-server/www.cd-server.f2s.com/header.php on line 224

Warning: Failed opening 'themes/OpenMind/theme.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /web/sites/222/cd-server/www.cd-server.f2s.com/header.php on line 224

Warning: open_basedir restriction in effect. File is in wrong directory in /web/sites/222/cd-server/www.cd-server.f2s.com/header.php on line 225

Warning: Failed opening 'themes/OpenMind/header.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /web/sites/222/cd-server/www.cd-server.f2s.com/header.php on line 225
Wat is hier aan de hand? Ik draai versie 4.4.1
Please help me!!!

Verwijderd

lees is wat er staat, hij kan de files niet vinden en openen

Verwijderd

Topicstarter
Wat moet ik dan doen, in de PHP-Nuke config staan alle gegevens goed:
$dbhost = "db.cd-server.f2s.com";
$dbuname = "cdserver";
$dbpass = "********";
$dbname = "cdserver";
$system = 0;
Hoe kan het dan dat ie ze niet kan vinden. Ik heb de inhoud van de html-map (in de PHP-nuke zipfile) rechtstreeks gekopieërd naar de server.

Kan iemand me duidelijk uitleggen wat hier de oorzaak van is?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

het staat er 4x met koeieletters.

check of je pad wel goed ingesteld staat.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 oktober 2001 10:37 schreef chem het volgende:
check of je pad wel goed ingesteld staat.
Zoals ik al zei:
... en ben nogal een leek op gebied van MySQL en PHP.
Sorry dat ik het nog steeds niet snap maar wie, wat, waar kan ik dat zien en waar pas ik het aan?

Please help me in normal language!

Verwijderd

je kan het niet draaien omdat f2s is safemode zit kan die phpnuke geen bestanden open.

kijk voor een andere host

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 oktober 2001 11:21 schreef narfpower het volgende:
Iemand tips voor een gratis host waar ik PHP Nuke goed kan draaien?

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Op vrijdag 26 oktober 2001 11:21 schreef narfpower het volgende:
je kan het niet draaien omdat f2s is safemode zit kan die phpnuke geen bestanden open.

:{ lijkt mij soort van onzin.
Warning: Failed opening 'themes/OpenMind/theme.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /web/sites/222/cd-server/www.cd-server.f2s.com/header.php on line 224
Je moet nagaan of de bestanden in directories staan waar de web-user (meestal "nobody", ik weet niet hoe dat bij f2s zit) leesrechten heeft, en of je uberhaupt de bestanden wel op de juiste plek hebt gezet.
Warning: open_basedir restriction in effect. File is in wrong directory in /web/sites/222/cd-server/www.cd-server.f2s.com/header.php on line 224
Dit is ongetwijfeld terug te vinden in de f2s FAQ

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Pagina: 1