Screencapture in Max Payne

Pagina: 1
Acties:

• vulcan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:54
Guys/Girls,

Is het mogelijk dat ik filmpjes kan maken(avi;divx ofzo..) tijdens het spelen in Max Payne.

Ik heb al het een en ander geprobeerd maar verder dan een programma dat DirectX IMAGES kan schieten kom ik niet. (Ik laat Max Payne dan niet fullscreen draaien(kan overigens wel) maar gewoon in een window en kan dan op een toets rammen en maak vervolgens een simpel schreenshotje)

Ik kan dus wel gewoon screenshots nemen, maar dat kon met MAxPayne ook al.... maar geen hele filmpjes.

Das toch wel een groot gemis in Max Payne... je eigen acties opnemen recorden naar AVI.... :9~ :9~

Iemand?

TnX!

Je kan het laten, je kan het doen of je kan het laten doen

Verwijderd

Misschien kun je een scane doen, en dan in de replay met een tooltje een paar frames/sec maken. Dan met bmp2avi eeen videofile maken en in VirtualDub editten. Muziekje er onder, klaar :)

• vulcan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:54
Misschien kun je een scane doen, en dan in de replay met een tooltje een paar frames/sec maken. Dan met bmp2avi eeen videofile maken en in VirtualDub editten. Muziekje er onder, klaar :)
wat is een "scane"? of bedoel je daarmee een 'scan' alias screenshot?

En je kunt toch niet zelf een herhaling starten? of heb ik iets gemist.... Je krijgt af en toe wel automatisch een herhaling(meestal als je iemand afknalt)

Ik heb geprobeerd om screenshots te maken.. maar dan heb je maar 1 hand vrij om te spelen(met de andere is het F10 drukken geblazen) En als je snel achterelkaar een screenshot maakt schrijft ie meerdere keren hetzelfde plaatje weg.

Ideaal zou zijn, net als bijvoorbeeld in Descent, om op F5 te rammen wat dan de opname start en weer F5 wat de opname stopt.

Heb al een mailtje naar 3DRealms gestuurd om deze optie erin te laten bouwen. Helaas nog geen reactie gehad :Z

Je kan het laten, je kan het doen of je kan het laten doen