Toon posts:

Teles + Realtek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe netwerkkaartje gekocht (realtek) en als ik die in me computer stop kan mijn ISDN kaart (Teles 16.3) opeens geen IRQ adressen meer vinden. Normaal zit de kaart op IRQ 5 maar als de netwerk kaart erin zit is dit IRQ opeens unavailable. Er is dan geen enkel beschikbaar IRQ meer over en ook niet als ik een ander apparaat (zoals mijn tv-kaart) verwijder. Het is vast een beetje een newbie vraag maar ik heb dan ook niet zoveel ervaring met netwerken. Ik draai nu Windows XP professional.

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is reeds opgelost....k zie nu dat het ligt aan mijn irq's en na verwijderen van wat hardware doet ie het weer.

Verwijderd

teles is kut

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
Teles RULEZ!!!! Je moet alleen ffies weten hoe je hem aan de praat moet krijgen. Ik heb ook de 16.3/BRI isa. Prachtkaartje, maar wil wel eens moeilijk doen over irq's. Hij lust ze namelijk niet zomaar allemaal. Bij mij draait hij op 9 in m'n server, ik heb hem in m'n eigen pc gehad en toen wilde hij persé op 5. Nouja, boeit het. Dat is nou waar je TWEAKER voor bent!!! :)

Verwijderd

nou ik heb er hie rnog 2 liggen

• MnM
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:24

MnM

Teles Roelt zeker wel :)

ik heb hier 3 teles bri/16.3 kaarten draaien en ik heb nog geen andere isdn kaart gezien die net zo stabiel was.

ik heb al 3 overleden dynalink/conceptronic/andere_winbond_gevalletjes gezien die zomaar uit het niets naar de 7e hemel gingen.

de Teles kaarten daarintegen zijn niet kapot te krijgen

het installeren is ook geen probleem meer met de huidige drivers, kortom een stukje duitse degelijkheid imho

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 15:17

Tubby

or not to be

Idd, ik heb hier thuis een routerpc gehad met die teles kaart erin. Dat ding heeft ongeveer 4 jaar perfect gedraait (ik heb nu adsl). Op dit moment neemt ie alleen faxen aan.

Maar als je de 6.0 drivers erop plant issie gewoon retestabiel.

Beter dan al die shit die de kpn later heeft verkocht (met die RVScom software)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Pagina: 1