Van 1200 naar 1533, maar geen extra snelheid ?

Pagina: 1
Acties:

• Adze
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:01
Ik heb vandaag mijn nieuwe XP1800+ binnen gekregen. Dus ik mijn oude proc (Athlon 1200) vervangen. Ik zo blij als een kind, maar wat blijkt:

Ik heb maar 53 punten 3Dmark2001 erbij gekregen. En om het even nog erger te maken, tijdens vergelijkingen met anderen kom ik onder die van de 1300 XP/MP/4 !?!

Wat kan dit zijn ??

(Asus Geforce 3 driver 21.83, Asus A7M266 MB, 512 MB cas2 DDR)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Erhm... en wat als je puur op processor snelheid test???? 3dMark is echt gericht op de videokaart.. processorsnelheid is van minder belang.
Probeer eens een pure processor test. (zou niet weten welk proggie maar d'r zijn d'r genoeg)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Adze
Kan ik wel even gaan doen, maar ik heb nooit die 1200 gebenched. Dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

Heeft iemand anders wat CPU scores met een willekeurige CPU-bench proggie ?

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Sisoft Sandra

Er zit ook nog wat vergelijkingmateriaal bij.

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:21

EaS

Juiste BIOS ?? (Geen buggy bios met halfgebakken XP support)

Windows opnieuw geinstalleerd ?? (T-Bird zomaar vervangen door AthlonXP werkt niet, windows moet opnieuw een aantal DLL's erop flikkeren om o.a. SSE in te schakelen, dus eroverheen zetten of opnieuw erop.)

• Adze
Sisoft Sandra ga ik even proberen !

Bios is de laatste en de enige versie die XP ondersteunt (1005). Morgen ga ik WinXP wel even opnieuw installen...

Toch blijf ik het vreemd vinden :-(
Pagina: 1