I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
rendition is overgenomen en sindsdien is er niks meer aan de drivers gedaan. is trouwens al een heeele lange tijd geleden, dus reken er maar niet op dat er xp drivers komen.
Ik heb zelf een Viper 550 en onder Win2k kon ik geen Max Payne spelen als ik niet koos voor de uncertified drivers.
Ik weet niet hoe oud die kaart van jou is, misschien zijn er alleen nog maar uncertified drivers voor (maar wat is het probleem daarmee?)
Misschien heeft dat ermee te maken?
Ik weet niet hoe oud die kaart van jou is, misschien zijn er alleen nog maar uncertified drivers voor (maar wat is het probleem daarmee?)
Misschien heeft dat ermee te maken?
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
www.nvidia.com en download de detonators. diamond drivers zijn heeeeel oud.Op donderdag 25 oktober 2001 23:57 schreef Arjan_A het volgende:
Ik heb zelf een Viper 550 en onder Win2k kon ik geen Max Payne spelen als ik niet koos voor de uncertified drivers.
mm... 1. Diamond maakt geen videokaarten meer, overgenomen door S3.Op vrijdag 26 oktober 2001 00:15 schreef weareborg het volgende:
[..]
www.nvidia.com en download de detonators. diamond drivers zijn heeeeel oud.
Detonator
De Viper550 en V770 zijn TNT based (Nvidia)
Die stealth is iig geen nvidea
En de stealth gaat ook niet werken met de nvidea Detonators dus
Die stealths zijn of S3 of Rendition V2x00-chip.
Je moet dus drivers van S3 of Rendition hebben.
S3 is door VIA overgenomen, dus daar moet je die drivers zoeken denk ik. Het jammere is dat VIA niet veel aan oude S3 producten doet qua drivers etc...
Je moet dus drivers van S3 of Rendition hebben.
S3 is door VIA overgenomen, dus daar moet je die drivers zoeken denk ik. Het jammere is dat VIA niet veel aan oude S3 producten doet qua drivers etc...
ik heb het ook over z'n tnt1 (v550)Op vrijdag 26 oktober 2001 00:27 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
mm... 1. Diamond maakt geen videokaarten meer, overgenomen door S3.
Detonator![]()
De Viper550 en V770 zijn TNT based (Nvidia)
Die stealth is iig geen nvidea
krijg de indruk dat hij nog met diamond drivers draait
je kan ook kijken of rendition een driver heeft voor de rendition chip die op je kaart zit.. (rendition 2100 of 2200 geloof ik als ik het goed heb) worked for me in het begin van w2k...
Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80
Sorry voor zo'n laate reactie...
Maar ik heb het geprobeert en dit was het resultaat.
( renditionVerite2200) en ik heb de 2100 ??? en ik kan ook geen andere drivers kiezen.
Windows cannot initialize the device driver for this hardware. (Code 37)
en ik weet nu niet wat ik er verder mee moet doen
( renditionVerite2200) en ik heb de 2100 ??? en ik kan ook geen andere drivers kiezen.
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
er staat wat drivers door iemand zelf geschreven op www.renditionrevival.comOp vrijdag 26 oktober 2001 23:02 schreef Splasher het volgende:
Sorry voor zo'n laate reactie...
probeer die eens...
Pagina: 1