Toon posts:

hulp nodig bij probleem oude hardware

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleempje met wat oude hardware.
-intel celly 400
-aopen mx3l
-viper v770
-128 mb sdram
ik heb deze gisteren in een neiwe kast gezet, en geprobeerd... hij deed het (maar had er nog geen hdd floppy en cd-rom in zitten dus kon nog niet veel)
nu heb ik vandaag die cd-rom en floppy erbij gezet, en start ik em op. krijg ik geen beeld en verbrandde lucht uit de kast, dus op een andere(nieuwere) monitor, deze zei: no signal. dus ik d8 iets met de vid-kaart. heb ik deze op een andere computer geprobeerd, en die doet het.
dus het moet liggen aan:
of de proc (doorgebrand omdat de koeler niet goed bevestigd was)
of op het mobo (kostsluiting, of kapotte agp-slot)

zou iemand mij kunnne helpen?

bvd
LAuWe

Verwijderd

De ide-kabels kunnen dan verkeerdom zijn aangesloten... Maar dat lijkt me niet aangezien je ook een brandlucht ruikt...

Verwijderd

Topicstarter
als die verkeerd zitten, krijg ik dan helemaal geen beeld?, want ik krijg helemaal geen beeld

Verwijderd

Het kan iig niet zo zijn dat als je je ide kabels verkeerd hebt zitten dat je dan geen beeld krijgt je krijgt dan dus gewoon beeld!
Ik denk eerder dat het de proc is! Ik heb het op het werk van de week nog meegemaakt met een proc die niet goed meer was, toen kreeg ik ook geen beeld
En je gaf al aan dat je koeler niet goed bevestigd was...

Probeer anders je proc ff in een andere pc te drukken en dan zie je het vanzelf :)
suc6