Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hi,

ik heb het volgende probleem :

Ik heb een iPAQ 3630 en had eerst winCE 3.0 erop zitten , alles werkte goed, maar ik was weer zo stom en heb Pocket PC 2002 erop gezet Rom versie 2.07 , nu werkt dus voicerecorden niet meer en dat snelstart menu (kleine menu rechtsonder) dat verschijnt als je op 1 van de knoppen drukt ziet er mislukt uit(BUG) , het probleem is nu dat ik niet terug kan naar mijn ouder Rom, hier had ik wel een backup van gemaakt en dan lees ik in de handleiding het volgende :

4. A previous backup of data and programs from Windows for Pocket PC cannot be used after the upgrade. Restoring this backup data to an iPAQ Pocket PC with Pocket PC 2002 may cause unpredictable results.

|:( |:( |:(

en ik heb nu Rom v 2.14 wat de boventaande bugs moet oplossen, en zelfs die kan ik niet meer erop krijgen , ik vraag me af hoe ik nu van die 2.07 afkom :?

Ik krijg constant het volgende tijden upgraden :

ERROR 113 UPGRADE ERROR

en op de iPAQ wordt het beeld ineens verneukt( zwart met witte streepjes) en moet daarna weer restten.

Iemand een idee ?

Verwijderd

Neu dat werkt niet inderdaad..

Gewoon die 2.14 rom erop zetten.. dat lost alle problemen op.

Je kan gewoon serial cradle kiezen als je de rom 2.14 installeert.

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Ik heb gisteravond PocketPC 2002 geinstalleerd.
versie 2.14.3 en heb geen geen problemen.

Ik kon kiezen of via serieel of met USB maar voor de zekerheid maar serieel gekozen. Koste wel wat tijd maar het is gelukt.

Daarna nog even dashboard 1.3 geinstalleerd. verder geen tijd meer gehad voor andere software

En dit alles op een Ipaq 3630.

http://www.hroling.nl

Verwijderd

Topicstarter
ik zei toch dat dat niet ging , dan versprinht mijn ipaq beeld en het upgrade progje kapt ermee :'(

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Als je een backup gemaakt hebt van versie 1.77 kan je deze eerst eens terugzetten. daarnaa nog een keer proberen naar versie 2.14.03.

http://www.hroling.nl

Verwijderd

ennuh, ik heb ook het zelfde gemiere neuk met mijn PDA, hij heeft in PPC 2002 GEEN Windows Media player...iedere keer start dat ding op met de volgende fout medling als ik hem uit de standby stand haal: "Notification Error" cannot execute \Windows\NoteMSrv.exe) en ik heb zo'n extra batterypack met PCMCIA sleuf boven in..en die pakt de IPAQ ook niet meer automatisch aan...

ik heb ook die gare ROM versie 2.07 er op staan... waar is die versie 2.14 rom te pakken dan?
Pagina: 1