Dutchtone probeert me te naaien!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Had afgelopen maand m'n dutchtone abbo opgezegd. Deze is dan ook keurig afgesloten.

Krijg ik vandaag een mooie rekening voorgeschoteld. Om me te vertellen dat er eventjes 200 piek van m'n rekening wordt gezogen, voor het aansluiten en abonnementskosten van een Mobiel nummer die ik TOTAAL niet ken!

Ik heb nooit iets ondertekend van een nieuw contract en
aangezien op dat nieuwe nummer helemaal niet gebeld is, lijkt me logisch dat ze bij dutchtone een fout hebben gemaakt.
Of iemand moet onder mijn naam een nieuw abo hebben afgesloten om een nieuwe tel. te krijgen, maar dat moet makkelijk na te gaan zijn lijkt mij.

Die muts van de klantenservice wilt dat gewoon niet inzien en ook weiger om verder iets voor me te doen en adviseer me om aangifte te doen bij de politie.

Had ik ook gedaan, maar zij beweren weer, zolang er niet met dat nummer gebeld wordt, er geen sprake is van fraude....

Nou, eventjes een brief schrijven naar D-tone dan maar, en hopen dat ik een wat hogere medewerker kan bereiken.

Maar toch wat gal hier spuwen :(

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

je kan het geld ook weer laten terug boeken toch :?
je hebt er niet om gevraagt dus waarom betalen :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-07 14:23
Onmiddellijk door je bank terug laten boeken en een aangetekende brief schrijven met je klacht. Tevens heel brutaal om een schadevergoeding vragen voor de kosten en moeite die gedaan hebt.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:59

Klippy

Still Game

Als je de rekening krijgt betaal je toch gewoon niet....
Stuur gewoon een brief.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Hoe kan je een bedrag laten terugboeken dan? Via de casema-perikelen heb ik begrepen dat je niet zomaar een bedrag dat dmv. een machtiging is afgeschreven terug kan laten boeken.

Een brief heb ik al geschreven en die gaat nog eruit.

Edit:
ik ben nu aan de lijn met een medewerker van de klantenservice en die doet tenminste iets. Uitzoeken waar het probleem zit e.d., zegt ook dat het hun fout is, etc.

Die muts van vanochtend was zeker een uitzendkracht of zo die daar 2 uurtjes heeft gewerkt :(

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

gewoon bij je bank naar binnen lopen, en ff uitleggen dat je daar toch echt geen toestemming voor hebt gegeven.
ze moeten het terug kunnen boeken.
zoiets is mij ook wel eens overkomen :(
gewoon de bank binnen gegaan en alles rustig en duidelijk uitgelegt :)
ze hebben het gelijk voor me neus weer terug geboekt :P
en verder niets meer over gehoord :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Op donderdag 25 oktober 2001 22:21 schreef chucky666 het volgende:
gewoon bij je bank naar binnen lopen, en ff uitleggen dat je daar toch echt geen toestemming voor hebt gegeven.
ze moeten het terug kunnen boeken.
zoiets is mij ook wel eens overkomen :(
gewoon de bank binnen gegaan en alles rustig en duidelijk uitgelegt :)
ze hebben het gelijk voor me neus weer terug geboekt :P
en verder niets meer over gehoord :?
Hmm... is de postbank... vraag me af of dat ook lukt.... maar dan moet ie eerst nog afgeschreven worden denk ik. Dat gebeurt op 1 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op donderdag 25 oktober 2001 22:22 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Hmm... is de postbank... vraag me af of dat ook lukt.... maar dan moet ie eerst nog afgeschreven worden denk ik. Dat gebeurt op 1 november.
moet ook lukken :)
ze hebben daar op de grotere postkantoortjes van die mooie balietjes :)
(of ff snel al je geld opnemen, zodat er niets opstaat >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Op donderdag 25 oktober 2001 22:27 schreef chucky666 het volgende:

[..]

moet ook lukken :)
ze hebben daar op de grotere postkantoortjes van die mooie balietjes :)
(of ff snel al je geld opnemen, zodat er niets opstaat >:) )
Dat gaat dus niet lukken... Is betaalrekening. Alles wordt daar vanuit betaald :)

Maar net weer gesproken dus met een medewerker van hun. Blijkt dat er een sprake is van fraude. Er waren 2!!! extra abonnementen op mijn naam afgesloten!!
Deze zijn wel per direct bevroren en ik had er nooit wat vernomen van hun :(

Tja... nu heeft ie dat doorgegeven naar een of andere afdeling of zo die het verder moet uitzoeken. En ik krijg het geld nog gecrediteerd of zo.

Nou, dat vertrouw ik dus lekker niet. Ik ga dan maar, als het geld wordt afgeboekt, deze direct weer terug laten boeken. Als het kan tenminste....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkpostma
  • Laatst online: 11-07-2024
Tip: bij Dutchtone raad ik sterk aan om het bedrag per direct te laten terugboeken bij je bank indien je twijfels hebt over de factuur. Ik persoonkijk heb slechte ervaringen met het "achteraf" terugkrijgen van een geldbedrag bij D*, zelfs als het door hun erkend wordt.

Op waarheid berust voorbeeld:
Mijn vriendin heeft een abonnement bij D* per maart 2001 opgezegd. Achteraf had D*, door een foutje, een maand te veel aan abo-kosten in rekening gebracht. Nu, na 7 maanden (!) nog steeds niet gelukt om terug te krijgen, terwijl we al heel erg vaak naar 777 hebben gebeld, en telkens zeggen ze: "erg vreemd, maarm IK ga ervoor zorgen dat het goedkomt"
Niet dus...

Inmiddels heeft mijn vriendin het directe tel. nummer van "de afdeling" die (hopelijk) wel verstand van zaken heeft en ik verwacht dan ook dat mijn vriendin het bedrag spoedig op haar rekening kan verwachten. Zo niet, dan wordt over dit feit hoogstwaarschijnlijk aandacht besteed op TelecomVergelijker.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
voor de postbank moet je bellen met 020-5611611
Daar krijg je een medewerker/ster aan de telefoon en die leg je uit wat er aan de hand is en dat je het geld wil terug laten storten. Zij doen dit meteen en een dag later staat het weer op je rekening, zonder renteverlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scubapro
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11-2022
Op vrijdag 26 oktober 2001 02:41 schreef dirkpostma het volgende:

Nu, na 7 maanden (!) nog steeds niet gelukt om terug te krijgen, terwijl we al heel erg vaak naar 777 hebben gebeld, en telkens zeggen ze: "erg vreemd, maarm IK ga ervoor zorgen dat het goedkomt"
Niet dus...
Idem bij mij. Ik heb er in totaal 8 maanden op moeten wachten en dan heb ik nog het geluk dat ik nog een abo heb lopen en ik de facturen an enkele maanden niet meer betaald heb. Dat wil af en toe nog wel een helpen ;)
Mijn advies voor iedereen: GA NIET NAAR D*, HOE GOEDKOOP HET OOK LIJKT. GOEDKOOP IS DUURKOOP, ZEKER BIJ D*
Zo dat lucht op ;(

Je bent pas echt lui als je het gemak niet zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedyb
  • Laatst online: 04-04-2024
Op vrijdag 26 oktober 2001 08:46 schreef scubapro het volgende:

[..]

Idem bij mij. Ik heb er in totaal 8 maanden op moeten wachten en dan heb ik nog het geluk dat ik nog een abo heb lopen en ik de facturen an enkele maanden niet meer betaald heb. Dat wil af en toe nog wel een helpen ;)
Mijn advies voor iedereen: GA NIET NAAR D*, HOE GOEDKOOP HET OOK LIJKT. GOEDKOOP IS DUURKOOP, ZEKER BIJ D*
Zo dat lucht op ;(
Nee van Libertel word je vrolijk.
Sturen een Simkaart met verkeerde pincode, daarna verkeerde pukcode, en daarna krijg je te horen dat het 2 weken duurt voor je een nieuwe simkaart krijgt en die geactiveerd is. dit komt omdat het een nieuw abbonement betreft |:( waarom kan het na 2 weken wel??? geen mensen om het in te voeren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkpostma
  • Laatst online: 11-07-2024
Ik zou dit wat willen nuanceren: oké, ik heb slechte ervaringen qua administratie en klantenservice bij Dutchtone. Ook qua dekking is het niet overal geweldig;

Maar, als je niet veel behoefte hebt aan klantenservice en je woont in een gebied met prima dekking, dan vind ik het leuke (vroeger in ieder geval) bij Dutchtone dat bij die Allin-bundels alle kosten afgerekend worden van die bundel, bellen, SMS, buitenland, WAP etc.; dit was vroeger de enige mogelijkheid om "gratis" te SMSsen etc. Helaas is het nu minder leuk aangezien de volledig gratis D* abo's verleden tijd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongen, elke provider heeft wel z'n slechte kanten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Laatst online: 16:18
Nee, BEN is lekker wou je zeggen.......Moet je daar eens de klantenservice gaan bellen.......Hoe ze het woord SERVICE daarin op hebben kunnen nemen snapt nog steeds geen mens.... Ze laten je rustig anderhalf uur wachten, en ALS je al iemand aan de telefoon krijgt, kunnen ze niets voor je doen en moet je maar een brief schrijven (die overigens met regelmaat verdwijnen daar.... Aangetekend of niet, die brief hebben ze "nooit ontvangen".

Dus BEN & Dutchtone zuigen zwaar.....

rest my case

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
OK, de rekening was dus TOCH afgeschreven. En na al deze mooie verhalen vertrouw ik die kreditering dus voor geen cent, en heb het maar terug laten boeken.
(Ze deden daar helemaal niet moeilijk over bij de postbank, had ik niet verwacht eigenlijk)

Nu nog een briefje schrijven naar dutchtone voor de netheid, zodat ik later niet aangeklaagd kan worden.

Pagina: 1