ok ok ikke newbie
maar goed
ik heb 2 pcs die heb ik via een hub (3com 19 inch 12 poorts superstack en vraag niet wat ik daarmee moet en hoe ik eraan ben gekomen) verbonden
en ik heb upc internet (jippiejee
)
dus
upc ----- (netwerkkaart 1 in pc1) pc1
|
-------------------------------------
|
----- (netwerkkaart 2 in pc 1) pc1 ---- hub
|
------------------------------------------
|
--- (netwerkkaart 1 in pc2) pc2
en op pc1 heb ik sygate 3.0 als server geinstalled (tja oud maja de enige waar ik snel een crack van kon vinden) en op pc2 staat sygate 3.0 als client geinstalled maar pc kan pc1 niet vinden
of ligt het aan de hub want daar zit nog een knopje achterop dat ik hem op D of E kan zetten maar ik heb geen flauw idee wat dat is
of heb ik iets anders fout gedaan
btw ik draai op windhoos 98 se
ik heb ook xp ergens liggen maar daar deed mijn pc1 het niet goed mee
help me pleez
want ik weet het niet meer en ik wil nog een LAN party bij mij regelen voor me vrienden om me hub te showen B-)hehehehe
en ja ik heb alle poortjes geprobeerd van de hub voor pc1
maar goed
ik heb 2 pcs die heb ik via een hub (3com 19 inch 12 poorts superstack en vraag niet wat ik daarmee moet en hoe ik eraan ben gekomen) verbonden
en ik heb upc internet (jippiejee
dus
upc ----- (netwerkkaart 1 in pc1) pc1
|
-------------------------------------
|
----- (netwerkkaart 2 in pc 1) pc1 ---- hub
|
------------------------------------------
|
--- (netwerkkaart 1 in pc2) pc2
en op pc1 heb ik sygate 3.0 als server geinstalled (tja oud maja de enige waar ik snel een crack van kon vinden) en op pc2 staat sygate 3.0 als client geinstalled maar pc kan pc1 niet vinden
of ligt het aan de hub want daar zit nog een knopje achterop dat ik hem op D of E kan zetten maar ik heb geen flauw idee wat dat is
of heb ik iets anders fout gedaan
btw ik draai op windhoos 98 se
ik heb ook xp ergens liggen maar daar deed mijn pc1 het niet goed mee
help me pleez
want ik weet het niet meer en ik wil nog een LAN party bij mij regelen voor me vrienden om me hub te showen B-)hehehehe
en ja ik heb alle poortjes geprobeerd van de hub voor pc1