Ik ben wel eens benieuwd naar wat jullie hier allemaal in elkaar fabriceren. Is er iemand die een mooi pics kan laten zien van zijn casemod ??
Jij bent er zeker zo eentje van "ik ga het niet halen, kom het maar brengen"?
Neej tuurlijk niet (lijkt maar zo hoor)
neej ik wil wel eens zien wat jullie allemaal met jullie pc's uithalen (of mac' of at's) ik ben zelf geen casemodder maar ik bewonder het wel natuurlijk !!
Verwijderd
kijk dan op virtual hideoutOp donderdag 25 oktober 2001 21:20 schreef MisterJava het volgende:
Neej tuurlijk niet (lijkt maar zo hoor)neej ik wil wel eens zien wat jullie allemaal met jullie pc's uithalen (of mac' of at's) ik ben zelf geen casemodder maar ik bewonder het wel natuurlijk !!
bovenaan staat een mooi knopje dat search heet, als je deze gebruikt zal je een heleboel casemods tegenkomen
graag gedaan
graag gedaan
ER WORDT DOOR PHREAK EEN APPARTE TOPIC GEMAAKT OVER DIT ONDERWERP. MAIL JE PLAATJES EN JE ONDERDELENLIJST NAAR phreak!!!!
Er wordt hier een apparte topic van gemaakt waar iedereen de mods kan zien zonder commentaar.
Er wordt hier een apparte topic van gemaakt waar iedereen de mods kan zien zonder commentaar.
ach deze threads verdwijnen vanzelf als die er is
-
http://www.virtual-hideout.net/cool_case
hiro kan je 1967 case-mods vinden dus als je casemods zoekt kijk dan eerst hier even
hiro kan je 1967 case-mods vinden dus als je casemods zoekt kijk dan eerst hier even
netjes gedaan he ????Op vrijdag 26 oktober 2001 11:45 schreef Limited het volgende:
echt vette kruisjes man!
Verwijderd
Hallo
Wat een leuke flamecollectie naar iemand die ook net 5 dagen met dit forum bekend is....
allemachtig, kan het misschien leuk blijven?
Wat een leuke flamecollectie naar iemand die ook net 5 dagen met dit forum bekend is....
allemachtig, kan het misschien leuk blijven?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
n34t, waar kan ik hier meer info over vinden¿Op donderdag 25 oktober 2001 22:21 schreef Falcon2107 het volgende:
ER WORDT DOOR PHREAK EEN APPARTE TOPIC GEMAAKT OVER DIT ONDERWERP. MAIL JE PLAATJES EN JE ONDERDELENLIJST NAAR phreak!!!!
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
check een van de vele topics die er al zijn geweest hierover
btw check sig
btw check sig
hier staat mijn casemod
moet je maar ff kijken
[topic=191637/1/25]
foto`s van binnen komen nog op de site en natuurlijk meer foto`s van me case
[topic=191637/1/25]
foto`s van binnen komen nog op de site en natuurlijk meer foto`s van me case
Het plaatje laat niet alles zien, want aan lauw bier heb je niksOp zaterdag 27 oktober 2001 01:26 schreef NFA-DK het volgende:
Muhaha dfr0st rulez! Check die gozer slim zijn... krat bier naast zn pc.. haha..
-
HeehheeeOp zaterdag 27 oktober 2001 02:53 schreef dfr0st het volgende:
[..]
Het plaatje laat niet alles zien, want aan lauw bier heb je niks
[afbeelding]
Ik ben ook aan't sparen voor me eigen koelkastje, ik woon al appart, maar moet steeds naar de buren (m'n ouders) lopen om een koud biertje te pakken, niet echt ideaal om 3:00 's nachts als ze liggen te slapen
Mooie casemod btw
Rookworst zonder R is ook worst.
Verwijderd
wie heeft er nog wat vette lampjes tip
ik wil wel zo knal bluaw lichie in met pc zetten zow ledje alleen hoe gaat dit en waar krijg ik die ledjes vandaan
ik wil wel zo knal bluaw lichie in met pc zetten zow ledje alleen hoe gaat dit en waar krijg ik die ledjes vandaan
Niet zo moeilijk, heb ik ook...Op zaterdag 27 oktober 2001 03:23 schreef narfpower het volgende:
wie heeft er nog wat vette lampjes tip
Die blauwe ledjes kan je gewoon kopen bij de elektro speciaalzaak, zijn wel ongeveer 5 piek per stuk, dus ongeveer 10 keer zo duur als een gewoon ledje, maar ze zijn vaak wel VET fel en mooi van kleur
Als je een beetje handig ben met de soldeerbout, moet je gewoon ff de ledjes die in je kast/keyboard/whatever zitten lossolderen/knippen en die ledjes er op solderen, moet je wel letten op de polariteit!
Rookworst zonder R is ook worst.
Nu nog een opener aan je kast klussen.Op Saturday 27 October 2001 02:53 schreef dfr0st het volgende:
[..]
Het plaatje laat niet alles zien, want aan lauw bier heb je niks
thnx broOp Sunday 28 October 2001 10:35 schreef Phreak het volgende:
[topic=303332/1/100]
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Op Sunday 28 October 2001 01:42 schreef NFA-DK het volgende:
Muhaha dfr0st , die slagroom in je koelkast is zeker voor de ladies
Nuff Said
-
Verwijderd
dude, dat doe je toch niet aan je kast maar aan de muur dr naast ofzo.Op Sunday 28 October 2001 10:58 schreef Zeega het volgende:
[..]
Nu nog een opener aan je kast klussen.
En dan nog ff naast de koelkast en oven een prullenbak, dan is het helemaal CHiLL!
Verwijderd
Haha, wie maakt de Peaches & Cream kast??? Wat me ook wel cool lijkt is een groen kratje pc (heineken ofzo). Alleen ben ik zelf niet zo super in modden.. heb mn kast nu wel eindelijk!! af maar ja, mis ik weer net een paar lampjes waardoor ik m niet meer super vind..
Verwijderd
Heb jij geen vriendin?Op Sunday 28 October 2001 17:16 schreef Lisa_Lashes het volgende:
Hey ik zie in die koelkast ook SLAGROOM staan,, wat mod je daar mee?..
Hoe bedoel je: Je vriendin voor de gein onderspuiten met slagroom als ze na een dag hard werken thuiskomt ?
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Verwijderd
Mijn casemod!!!!!!!
-->>>>>>>>>> http://www.angelfire.com/ego/blackbird
Ik wil niet opscheppen maar euhwzz take a look
-->>>>>>>>>> http://www.angelfire.com/ego/blackbird
Ik wil niet opscheppen maar euhwzz take a look
Verwijderd
Uhum...
Beetje superioriteitsgevoel (moeilijke woorden blijven leuk
)
Je mag je frontje wel een keer spuiten, zo'n onsamenhangende zooi.
(U know me)
Beetje superioriteitsgevoel (moeilijke woorden blijven leuk
Je mag je frontje wel een keer spuiten, zo'n onsamenhangende zooi.
offtopic:
Haal die stomme gejatte Javascriptjes van je site af, amateur!
Haal die stomme gejatte Javascriptjes van je site af, amateur!
Verwijderd
Euhhhhhhhhh... Nee!Op zondag 28 oktober 2001 20:22 schreef Righteye het volgende:
Hoe bedoel je: Je vriendin voor de gein onderspuiten met slagroom als ze na een dag hard werken thuiskomt ?
'k Weet niet hoe oud je bent (lijkt me niet dat je op
27december 2001 bent geboren), maar ik bedoelde wat anders
"onderspuiten" ach ja...
[topic=303332/1/25]
[topic=303332/1/25]
Pagina: 1