Proc presteert minder :?

Pagina: 1
Acties:

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:37
kan het zijn dat een proc op den duur minder gaat presteren?? of is dit maar een fabeltje? mijn proc loopt namelijk minder goed dan een tijdje geleden heb ik het gevoel, en dat is ook te blijken uit de benchies dioe ik heb gedaan, alle scores gaan iets omlaag :? :? ff een voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~webbi012/cpumathmark1.JPG

hier haalde ik normaal dus 13 a 14 sec :? :? En met 3DMark2001 is het ook zo, ben er namelijk 200 a 300 punten op achter uit gegaan, en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Heeft iemand hier een verklaring voor :? :? Voor specs zie hier onder.

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:58

magneet

Magnetic enhanced

waarschijnlijk gaat hij inderdaad langzaam naar de klote

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• Convoy
Geloof toch echt nie dat dan zo snel kan gaan. Heb m namelijk 05/07/2001 gekocht.

Verwijderd

Heb je niet van alles op je pc geinstalleerd, programma's die in de achtergrond draaien, andere (misschien wel slechtere) drivers.

Aan dat soort dingen kan het liggen.

• Convoy
heb geen software op de achtergrong draaien, heb ik gecheckt. Dus daar kan het niet aan liggen. :'(

• Rick2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Heb je ook al eens een nieuwe installatie van Windows gedaan ?
Hij is in ieder geval niet kapot aan het gaan. Zo werkt dat niet. ;)

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Had je toen ook XPloit draaien?

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• Convoy
Op vrijdag 26 oktober 2001 09:59 schreef nitenite het volgende:
Had je toen ook XPloit draaien?
en dat is :?

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 21:13 schreef freekweb het volgende:
kan het zijn dat een proc op den duur minder gaat presteren?? of is dit maar een fabeltje? mijn proc loopt namelijk minder goed dan een tijdje geleden heb ik het gevoel, en dat is ook te blijken uit de benchies dioe ik heb gedaan, alle scores gaan iets omlaag :? :? ff een voorbeeld:

[afbeelding]

hier haalde ik normaal dus 13 a 14 sec :? :? En met 3DMark2001 is het ook zo, ben er namelijk 200 a 300 punten op achter uit gegaan, en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Heeft iemand hier een verklaring voor :? :? Voor specs zie hier onder.
Probeer windows eerst us opnieuw te installeren, en test dan nog eens! :)
en trouwens, waar heb je dat prog vandaan? Ik kon hem maar niet vinden

Verwijderd

hmz test onder DOS dan weet je tenminste zeker, windows met al die crappy bugs en 8ergrond services apps etc...

Misschien is er wel iets geinstalled waar jij niks van weet... mis. heb je een bios update gedaan, mis. een driver update gedaan, enzo kan je de lijst langer en langer maken...

ALs jij je blind gaat staren op Windows performance...dan is t logisch dat de performance naarmate de tijd verstrekt lager wordt... heel normaal.

Formatten, Clean Install nieuwe drivers en weer gaan met die banaan
Pagina: 1