Toon posts:

TV-out meuk op Geforce2 kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mn ouders hebben zo'n Leadtek Winfast MX200 geval ding met 32 MB Ram enzo (http://www.leadtek.com/geforce2mx200/gf2mx200.htm <= zo'n ding dus). Daar zit als het goed is een tv-out op, tenminste ik heb zo'n ronde aansluiting achterop de kaart zitten. Kan iemand mij vertellen of dit inderdaad een TV-out is? Ik kan in Windows wat Twin View zooi instellen dus ik denk dat dit inderdaad een Twin View kaar is.

Nou komt het echte probleem... ik heb bij die kaart een zooi kabels gekregen, namelijk:

* Een zwarte 'split' kabel met aan de ene kant 1 ps2 stekker (of iets soortgelijks) die in het ronde gat van de kaart past, en aan de andere kant een tulpstekker ingang of iets wat er heel erg op lijkt en aan de andere kant een ps2 ingang die erg lijkt op die op de kaart alleen heeft ie 4 ipv 6 pinnen
* Een zwarte kabel met twee dezelfde stekkertjes, en dat zijn gele tulpstekkers en passen in die aansluiting op de splitterkabel
* Een witte kabel met twee dezelfde stekkertjes, en dat zijn ps2 stekkertjes met 4 pinnetjes die dus op de andere kant van de splitkabel passen

Nou is mijn vraag: is dit inderdaad een kaart met TV-out en hoe moet ik al deze kabels aansluiten en waar moet de TV kabel in om beeld te krijgen op mn TV??

Oh ik ben die quick install manual kwijt en daar stond het geloof ik wel in maar die heb ik dus niet meer en op de website van Leadtek staat ie ook niet.. :?

Verwijderd

Topicstarter
Der is toch wel iemand die het weet :) ik wil vanavond nog Hannibal kieken dus het zou leuk zijn als dat kon :D

Verwijderd

Ik denk zover ik je verhaal kan volgen dat als je een video hebt je de tulp stekker bij je video erin kan stoppen dan moet je nog een kabel van je geluidskaart naar je video brengen of direct naar de stereoinstalattie. Je kan dacht ik ook een kabel halen bij de elektroboer die van twee tulpaansluitingen een scartaansluiting maakt die je vervolgens in je tv kan stoppen.
Dat 4-pinnig stekkertje is geloof ik een s-vhc aansluiting.

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 16:03
Haal een Profigold tv out kabel (voor op die gele plug op je tvout)
en haal een scart 'blok' met zo een gele tulp plug ingang, en verbinden en klaar ;)

Verwijderd

Achter- of voorop je tv zitten precies zulke ingangen. Daarin moeten de stekkers. Is een kwestie van proberen.

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 15:17
gewoon de splitkabel aansluiten op je vidkaart
dan kijken welke van de twee overgebleven aansluitingen
ook op je TV zit
en dan met zo'n bijgeleverd verlengkabeltje aan je TV
hangen

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

die ronde uitgang is idd s-vhs die stekkertjes die erbij zitten, je raad het al, zijn verloop stekkertjes van s-vhs naar tulp.

Het hangt een beetje van je tv af, maar een beetje een redelijke tv zit gewoon zo' n s-vhs ingang (daar waar je bv ook je videocamera instop) als je een goedkope tv hebt dan heeft'ie meschien alleen zo' n tulp ingang, en dan kun je dus gewoon je verloopstekkertje gebruiken. En als je echt een el cheapo tv hebt heb geen van beide ingangen, maar koop dan maar gauw een fatsoenlijke tv zouk zeggen :)

btw s-vhs is een beter kwaliteit kwa beeld dan zo'n tulp ingang.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1