Toon posts:

KPN <> ADLS <> ontslag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe kom ik er nu in vredesnaam achter waneer ik aan de beurt ben met
ADSL ??
ik kijk regelmatig hier

http://www.xs4all.nl/adsl/aanvragen/beschikbaarheid.html
http://www.mxstream.nl/prive/enter.html
http://www.adslmetacrawler.com

maar ik word geen cent wijzer ......

waneer ben in nu eens aan de beurt ??? als ze op 89% zitten ???
en waneer is dat dan ??
en heeft de uitrol nog iets te maken met die onslagen bij de kpn ??

Verwijderd

Dat weet helaas niemand wanneer je aan de beurt bent als ze op mxstream.nl niks zeggen weten wij het ook niet denk ik zo.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 oktober 2001 20:49 schreef DMS het volgende:
Dat weet helaas niemand wanneer je aan de beurt bent als ze op mxstream.nl niks zeggen weten wij het ook niet denk ik zo.
mischien iemand heeft iemand info die bij kpn,of een
grote isp werkt ?? en wat meer weet
er werd hier al gesproken dat hiet in de lente zo zijn

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 20:51 schreef hansit het volgende:

[..]

mischien iemand heeft iemand info die bij kpn,of een
grote isp werkt ?? en wat meer weet
er werd hier al gesproken dat hiet in de lente zo zijn
Het is een hoop giswerk hoor ik heb nou sinds 3 maanden adsl en ze zeiden bij de kpn al 1,5 jaar dat het na een paar maanden zou komen.

• topper
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01-2023
Van de 4800 ontslagen zijn er 2300 monteur (zij moeten de lijn in de centrale klaar maken voor je ADSL verbinding)

Met een beetje pech kan je nog veeeel langer wachten....

specs

• WooK
  • Laatst online: 06-08 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

als je bij www.energis.nl kijkt zit je rechtstreeks in de database van BBned en BabyXL te loeren dus...

I'm not as think as you stoned I am

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 21:19
[muggenziftmode]

Wat is ADLS :?

[/muggenziftmode]

tampert, kriminalpolizei

• mrknowitall
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Op donderdag 25 oktober 2001 23:44 schreef topper het volgende:
Van de 4800 ontslagen zijn er 2300 monteur (zij moeten de lijn in de centrale klaar maken voor je ADSL verbinding)

Met een beetje pech kan je nog veeeel langer wachten....
Weet niet eens of dat echt invloed heeft. Voor monteurs is er werk zat bij installatiebedrijven. Je hebt grote kans dat ze dan gewoon weer worden ingehuurd door KPN.

Dit zie je echt heel veel gebeuren bij grote bedrijven.

One of the animals has left its cage today.

• shakkie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
Ik werk bij KPN en heb gisteren die bijeenkomst gezelloig bijgewoond maar je zal geen last hebben van vertraging van orders.
De enige vertraging die ik me kan voorstellen is dat er nog geen nota verstuurd is voor je lijn maar dat kan alleen wanneer er een nieuwe lijn is gelegd. Anders weet ik niet hoe het kan dat het bij jou zo lang duurt!

Verwijderd

Ik ben één van de makers van ADSL MetaCrawler en kan je dit vertellen...

KPN kan pas een centrale geschikt maken als er minimaal 3 aanbieders akkoord gaan met die centrale, daarnaast moeten ook de concurrenten van die centrale gebruik kunnen maken. Als de KPN dus bijvoorbeeld niet 3 providers mee krijgt of de centrale is te vol zodat er geen concurrerende netwerken mee kunnen op die centrale gaat de hele boel niet door.

Het is dus echt niet te zeggen wanneer een centrale beschikbaar komt. We zijn wel bezig met een groot aantal netwerken om enige tijd vooruit in de database te kijken zodat we op ADSL MetaCrawler een soort planning kunnen geven. De techniek hiervoor wordt momenteel aangepast en we hopen begin november de nieuwe site online te zetten.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op zaterdag 27 oktober 2001 00:24 schreef rikmulder het volgende:
KPN kan pas een centrale geschikt maken als er minimaal 3 aanbieders akkoord gaan met die centrale,
Huh? drie aanbieders? 3 verschillende ADSL aanbieders of bedoel je 3 ISPs? 3 ISPs kan toch niet zo`n probleem zijn gezien het fert dat KPN belangen heeft in verscheidene ISPs?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• WooK
  • Laatst online: 06-08 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Op Saturday 27 October 2001 00:24 schreef rikmulder het volgende:
Ik ben n van de makers van ADSL MetaCrawler en kan je dit vertellen...

KPN kan pas een centrale geschikt maken als er minimaal 3 aanbieders akkoord gaan met die centrale, daarnaast moeten ook de concurrenten van die centrale gebruik kunnen maken. Als de KPN dus bijvoorbeeld niet 3 providers mee krijgt of de centrale is te vol zodat er geen concurrerende netwerken mee kunnen op die centrale gaat de hele boel niet door.

Het is dus echt niet te zeggen wanneer een centrale beschikbaar komt. We zijn wel bezig met een groot aantal netwerken om enige tijd vooruit in de database te kijken zodat we op ADSL MetaCrawler een soort planning kunnen geven. De techniek hiervoor wordt momenteel aangepast en we hopen begin november de nieuwe site online te zetten.
soz maar dit is echt dikke onzin. Ik werk zelf bij een ISP en als wij in een bepaalde plaats/centrale veel potentie zien, kan hij feitelijk gereed gemaakt worden. Misschien dat jij over iets anders praat ofzo?

I'm not as think as you stoned I am

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op Sunday 28 October 2001 02:47 schreef WooK het volgende:

[..]

soz maar dit is echt dikke onzin. Ik werk zelf bij een ISP en als wij in een bepaalde plaats/centrale veel potentie zien, kan hij feitelijk gereed gemaakt worden. Misschien dat jij over iets anders praat ofzo?
in dat geval: ik ken nog een gebied met ZEER veel potentie.... maak heerde gereed , alsjeblieft???? ;)
Pagina: 1