P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Verwijderd
Ik ben zeer te spreken over mijn archosje 
De kwaliteit van het apparaat zelf is goed. Ik heb 'm pas geleden laten vallen (van een tafel). Hij speelde gewoon rustig verder, en geen bad sectors oid op de schijf gevonden
Wordt geleverd met 4 batterijen erin, en 4 extra oplaadbare batterijen. Volledig opgeladen gaan ze 8 uur mee
De support is ook goed. Er komen regelmatig firmware updates uit op de archos site.
Het enige nadeel vind ik dat als je 'm te hard zet, het geluid dan begint te vervormen (koptelefoon uitgang, line out nog niet gebruikt)
De kwaliteit van het apparaat zelf is goed. Ik heb 'm pas geleden laten vallen (van een tafel). Hij speelde gewoon rustig verder, en geen bad sectors oid op de schijf gevonden
Wordt geleverd met 4 batterijen erin, en 4 extra oplaadbare batterijen. Volledig opgeladen gaan ze 8 uur mee
De support is ook goed. Er komen regelmatig firmware updates uit op de archos site.
Het enige nadeel vind ik dat als je 'm te hard zet, het geluid dan begint te vervormen (koptelefoon uitgang, line out nog niet gebruikt)
Verwijderd
ik ben ook aan het kijken naar een HD player, naar de personal jukeboxOp donderdag 25 oktober 2001 19:43 schreef Multipla het volgende:
/me wil deze kopen
[afbeelding]
alleen hij is een "beetje" duur
maar dit is een hele goede site om je te orienteren op HD players
sterkte met kiezen
ps: als iemand ervaringen heeft met de personal jukebox, dan hoor ik die graag
maar die archos lijkt mij ook wel wat,
maar ik kan niet kiezen
hier is ook een topic gaande over HD players
Hi,
ik heb sinds kort de Archos Jukebox 6000, werd hier op t.net aangeboden, en meteen gekocht (tnx danny
)
Ben er zover nog zeer tevreden mee, gewoon de USB pluggen, en na de driver install (win2k driver werkt ook onder winXP)
krijg je er een drive bij van 6GB die je met 1MB/s kan aanspreken.
Verder heeft ie alle opties die je zou verwachten, incl.
ondersteuning voor playlists.
ik heb sinds kort de Archos Jukebox 6000, werd hier op t.net aangeboden, en meteen gekocht (tnx danny
Ben er zover nog zeer tevreden mee, gewoon de USB pluggen, en na de driver install (win2k driver werkt ook onder winXP)
krijg je er een drive bij van 6GB die je met 1MB/s kan aanspreken.
Verder heeft ie alle opties die je zou verwachten, incl.
ondersteuning voor playlists.