Toon posts:

ATI / VIA Problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Thursday, October 25, 2001 4:58 PM

I finally received this email today. Also spoke voice with ATI regarding the issue. The of course put the blaim back on VIA (which it is starting to look more like it partly is Via's problem. And yet again, Via has released a new 4-In-1 driver, yet has failed to actually fix anything (made changes to the install, woohoo!).

Regarding problems between Radeon cards and VIA chipset drivers:

We are aware of issues between the Radeon cards and VIA chipsets. VIA AGP issues have been under investigation by several display adapter manufacturers for sometime now. We expect that once VIA is able to create a stable AGP driver, the ATI drivers will be able to fully support it.

We regret that we do not have any further information for you at this time.

Regards,

Gabriel Beyer
Technical Support Canada
ATI Technologies, Inc.

Iemand op de hoogte van deze probs ?

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:12
Ik heb nergens last van. Ik heb een Radeon op een Abit KT7-Raid (met via chipset).

Waar heb je dat bericht vandaan, en staat er misschien meer info over welke via-chipsets en welke radeon types??

Verwijderd

Misschien die fast-writes.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Op donderdag 25 oktober 2001 20:36 schreef MmmBeer het volgende:
...
Waar heb je dat bericht vandaan, en staat er misschien meer info over welke via-chipsets en welke radeon types??
als het waar is zal het vast om alle radeon types gaan en om in ieder geval de "logische" via chipsets zoals alle op de tegenwoordige Athlon borden ...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Mmm, heb Ati Radeon 64MB DDR+Asus A7V, maar werkelijk NOOOOIT problemen gehad...

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 10:54

Paladin

Play Ball!

same here nooit problemen werkt echt als een trein

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 15:56
Problemen hier, weet niet waar het aan ligt. Ik heb dan wel een radeon 32mb sdr, maar die zou op 32bit toch ook unreal fatsoenlijk weer moeten kunnen geven!
Het is gewoon onspeelbaar.

• Aphex
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-11-2025
herkenbaar probleem..heb een kt133a + radeon 32mb ddr, 3d games werken alleen in 1xagp met 4in1 drivers :( en zonder kan ik makkelijk tot 4xagp |:(

PC specs

Verwijderd

moet je maar eens op het via forum kijken en dan eens nagaan wat ATI zegt ,,, typisch geval van elkaar dingen in de schoenen schuiven .

Ik dacht dat het meer om de nieuwe RADEON kaartemn ging

Verwijderd

Ja het gaat hier inderdaad om de nieuwe kaarten, van de week een Radeon 8500 aangeschaft en denk Nou gaan we eens lol maken, na ten eerste al veel moeite met installeren is mijn eerst beeld na windows 98 scherm een beeld met wat uitroeptekens en wat vreemd kleurige blokjes...

maar goed dat gaat dus goed :(

Verwijderd

Komt wel een update voor :)

• Toulinash
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-02-2024
laat die dan snel komen want ik zit ook met problemen, (waar zet je die fast-writes uit eigenlijk?)
en welke 4in1drivers van via heb jij eigenlijk Mmmbeer ?

Verwijderd

Ook geen problemen hier op een KR7A, daarvoor een KT7A ook nooit enig probleem mee gehad.
Pagina: 1