wanadoo pop mail lukt opeens niet meer?

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb nu adsl bij xs4all en dat email adres is in gebruik door mijn pa. Nou heb ik al 2 jaar een mail adres bij wanadoo, maar nou kan ik sinds gisteren ofzo geen mail meer ontvangen. Hier de foutmelding:

Het verbinden met de server is mislukt. Account: 'Wanadoo', Server: 'pop.wanadoo.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E

Wtf is hier aan de hand? Ik baal hier echt stevig van :(

iStockphoto

• Londje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-03 13:59

Londje

....tssssssss....

Hmm.. vreemd... ik heb zelf wanadoo. Af en toe kan ik ook mijn mail niet checken. Ik denk dat wanadoo even aan het prutsen is met hun zooi vanwege hometime of zo :?.

Asus P3B-F | PentiumIII 800@992 | 2 *256mb PC133 ECC | Voodoo3 3000 AGP | Creative AWE64 | Maxtor 40GB 7200 | WD 20 GB 7200| Plextor 40x SCSI | Plextor 12x4x32 SCSI | Iiyama Vision Master Pro 510 | IntelliMouse Explorer | WinXP |

• BlizzarD
  • Niet online
ik zou opzich best een ander e-mail adres willen maar alles komt daarop :(

iStockphoto

• Londje

Londje

....tssssssss....

Hmm... en werkt het nu nog steeds niet dan? Ik ga nu us ff proberen mijn mail van een ander.. al verouders wanadoo account te checken. 8-)

Asus P3B-F | PentiumIII 800@992 | 2 *256mb PC133 ECC | Voodoo3 3000 AGP | Creative AWE64 | Maxtor 40GB 7200 | WD 20 GB 7200| Plextor 40x SCSI | Plextor 12x4x32 SCSI | Iiyama Vision Master Pro 510 | IntelliMouse Explorer | WinXP |

• BlizzarD
  • Niet online
nee steeds dezelfde error :'( :(

iStockphoto

• Londje

Londje

....tssssssss....

Vreemd zeg.. Want ik kan nog mijn mail checken van een vaag oud accountje van wanadoo :7.

Misschien killen ze de accounts waarop niet wordt ingebeld na een tijd. Kan je nog wel inloggen op www.wanadoo.nl? Linksboven kunnen gebruikers inloggen. Als dat ook niet meer werkt... dan is je account gedisabled... en dat is niet leuk van wanadoo... maar wel slim *D.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

ik heb er nog 2 die werken
als je account van na een bepaalde tijd is kan je niet op de FTP van Wanadoo komen en niet de mail checken

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• BlizzarD
  • Niet online
via webmail kan ik het wel zien :(

* BlizzarD hates wanadoo!!

iStockphoto

• Londje

Londje

....tssssssss....

he? Dat is wel heel vreemd zeg.... Ach.. misschien werkt het morgen weer... 8-)

• BlizzarD
  • Niet online
* BlizzarD hopes so ;(

iStockphoto

• BlizzarD
  • Niet online
en hij doet het weer :D

iStockphoto

Verwijderd

misschien beetje oud om hem weer te openen zeg maar (reply)
maar ik zit met wanadoo met hetzelfde probleem
ik kan niet meer openen in outlook door dezelfde fout

via de site van wanadoo kan ik wel inloggen

ADSL abbonement

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 13:23:

ADSL abbonement
*kickje*

• jw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-05 08:49

jw

wanadoo ondersteunt geen pop mail meer als je geen internet-abonnement bij hun hebt.

(Volgens mij geeft de popserver van wanadoo ook aan dat je alleen webmail kunt gebruiken!?)

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:24
jw schreef op 15 maart 2004 @ 17:55:
wanadoo ondersteunt geen pop mail meer als je geen internet-abonnement bij hun hebt.

(Volgens mij geeft de popserver van wanadoo ook aan dat je alleen webmail kunt gebruiken!?)
Heb sinds twee maanden een andere ADSL provider en heb toen Wanadoo ADSL omgezet naar Wanadoo Free, om zo mijn mail en webspace te behouden. Ik kon daarna dus ook niet meer mijn Wanadoo mail bekijken via Outlook, omdat ik dus geen Wanadoo verbinding had. Ook heb ik geregeld problemen met webmail op de site, ik gebruik Avantbrowser.

Eind vorige maand kreeg ik van Wanadoo ook een mail over wijziging van de algemene voorwaarden en daar stond ook in dat je nou één keer in de drie maand moet inbellen i.p.v. in de zes maand om niet je abbo te verliezen.

Quote: Verder is voor Wanadoo Free abonnees ("Gratis Overeenkomst") de termijn waarop zij ten minste moeten inbellen om het abonnement niet te verliezen, verlaagd van zes naar drie maanden.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 00:22
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 13:23:

ADSL abbonement
Ik begrijp dat je een Wanadoo account hebt, en met wanadoo inlogd bent. Meestal ontstaat deze fout door beschadigde bestanden op de harde schijf.

Voor de foutmelding die u beschrijft bestaat geen éénduidige oplossing. In de meeste gevallen is het voldoende om het e-mailaccount te verwijderen en opnieuw aan te maken. Volgt u hiervoor de onderstaande instructies.

Open Outlook Express
Klik in het menu 'Extra' op 'Accounts'
Selecteer de account van Wanadoo en klik op 'Verwijderen'
Klik op 'Toevoegen' en kies voor 'E-mail'
Bij 'Weergave naam' vult u uw eigen naam in. Deze wordt als afzender weergegeven
Klik op 'Volgende'
Bij 'E-mailadres' vult u uw eigen e-mail adres in
Klik op 'Volgende'
Bij 'Servertype' moet 'POP3' geselecteerd zijn
Bij 'Inkomende e-mail' vult u in: pop.wanadoo.nl
Bij 'Uitgaande e-mail' vult u in: smtp.wanadoo.nl
Klik op 'Volgende'
Bij 'Accountnaam' vult u uw gebruikersnaam in
Bij 'Wachtwoord' vult u uw wachtwoord in
Klik op 'Volgende'
Klik op 'Voltooien'
Selecteer het nieuw aangemaakte account en klik op de knop 'Eigenschappen'
Selecteer het tabblad 'Verbinding'
Plaats een vinkje bij 'Voor deze account altijd deze verbinding gebruiken'
Selecteer de verbinding met Wanadoo
Klik op 'Ok' en vervolgens op 'Sluiten'
U heeft nu uw e-mail account verwijderd en met de juiste instellingen weer toegevoegd. Start Outlook Express opnieuw op en probeer uw e-mail te ontvangen en versturen.

Verwijderd

Ja en niet voor dit soort problemen Wanadoo helpdesk bellen hor :X
Pagina: 1