Ik heb airport 2000 v.3 geinstalleerd. De standaar vliegtuigen zie ik, maar de 747's en 777's van Phoenix zie ik alleen van binnen, als ik naar de outside view ga hoor ik wel geluid, maar zie ik het vliegtuig niet. Ik gebruik de nieuwste patch. ( draai onder winXP, geen probleem )
Heb je dit alleen wanneer je probeert om een Airport2000 v3 adventure met een PSS-plane start? De adv. werken aleen met de vliegttuigen die bij Airp.2000 zijn geleverd.
Wanneer je dit ook zonder adv. te starten hebt moet je alle verwijzingen in de *.cfg in iedere dir van een PSS-model checken of datgene waar naar verwezen wordt nog aanwezig is. Anders zit er weinig anders op om de hele PSS-mik er opnieuw op te zetten.
Ik heb zelf dit probleem niet, zowel bij de PSS747 PSS777 v2, PIC, DF7374 en Ariane737300(met Df7374-panel). Na een install van Airport2000 wertke alles nog als daarvoor.
Succes.
Wanneer je dit ook zonder adv. te starten hebt moet je alle verwijzingen in de *.cfg in iedere dir van een PSS-model checken of datgene waar naar verwezen wordt nog aanwezig is. Anders zit er weinig anders op om de hele PSS-mik er opnieuw op te zetten.
Ik heb zelf dit probleem niet, zowel bij de PSS747 PSS777 v2, PIC, DF7374 en Ariane737300(met Df7374-panel). Na een install van Airport2000 wertke alles nog als daarvoor.
Succes.
het lukt nog steeds niet. BTW als ik nu op een normaal default vliegveld van fs2000 kom, bijv EHAM, dan zie ik mijn 747 en 777 ook niet. Ik zal ze nogmaals installeren en kijken wat er gebeurd.
Pagina: 1