Post hier overklokresultaten van Radeon 8500!

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had dit al eerder gepost in de officiele radeon 8500 tread, maarre ik denk dat het een goede zaak is dat hier alle overklokresultaten komen te staan van alle gelukkige bezitters van de nieuwe ATI radeon 8500 kaarten! >:)

Quote:
Al iemand die 'echte' retailkaart van ATI getest op overklokbaarheid, jullie weten wel die kaarten van www.completer.nl, die maar op 250/250MHZ loopt....
Hoever kunnen deze OEM kaarten zonder problemen worden overgeklokt? Ik begrijp dat er zowiezo 3,6ns DDR RAM op zit, net als op de retail (275/275MHZ) ones. Dit zou betekenen dat ze normaal gewoon minimaal over te klokken zijn naar 275/275Mhz, net als een echte Retail versie...

Of zit ik maar te dromen.... Blijken er toch addertjes onder het gras te zitten, bijv. dat er diverse kwaliteit Radeon 8500 cores in omloop te zijn, waaronder de goede die ATI eruitpikt voor hun eigen retail kaarten?

Laten jullie eens wat horen over je overklokresultaten!

het blijft nl. een feit dat die kaarten van completer.nl ruimschoots goedkoper zijn dan die van SWW. En ook de door SWW geleverde officiele retailkaarten worden 'kaal' geleverd, dus zonder counterstrike en halflife?!
Als het geen of weinig uitmaakt, dan steek ik die F100,- verschil graag in andere zaken, zoals een grotere Harddisk.

End quote:

Ps. Natuurlijk zijn overklokresultaten van de echte radeon 8500s op 275/275Mhz ook graag gezien! Dus met zijn llen posten maar! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eerste reactie van Edward2 die een OEM radeon 8500 heeft:

Quote:

Oja, hij of zij loopt op 274,5/274,5

End quote:

Kortom, Die zogenaamde OEM kaart van completer.nl is zo slecht nog niet als een echte retail >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Op donderdag 25 oktober 2001 20:17 schreef John_Hoek het volgende:
Eerste reactie van Edward2 die een OEM radeon 8500 heeft:

Quote:

Oja, hij of zij loopt op 274,5/274,5

End quote:

Kortom, Die zogenaamde OEM kaart van completer.nl is zo slecht nog niet als een echte retail >:)
Het is een retail van SWW hoor :)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Edward:
ikke snappe't nie meer.... ?1 :?

Ik las toch dat je een radeon gekocht had bij Completer? Heb je die dan weer omgeruild en toen een echte gekocht bij SWW (en dus d100,- meer betaald)?

snappe't nie, snappe't nie.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Barst, Welke snelheden kan je hem overklokken, Edward? ;)

Ik ga het eens proberen met die pre-retail kaart van completer (dus die orginele ATI op 250Mhz) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ps. OME / pre-retail Radeon 8500 250/250Mhz :

PN nummer = 109-85700-00
bios nr = 113-85704-1103 V1.009

Ik ben wel eens benieuwd naar het kaart en biosnr. van een echte retail (275Mhz). Volgens mij zijn de kaarten krek identiek, maar is de bios alleen iets aangepast.

Flashtrukk, Flashtrukk, flastruuk... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wil iemand een copietje sturen van zijn retail-bios?

Mijn OEM Radeon8500 draait nu op 280/290Mhz!!!!! 8-)

Dus het is wel zeker een echte Retail radeon, echter de ongeupdate... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

van de 8 repy's zijn er 6 van John..
Ben je soms in jezelf aan het GoTten?? >:) :P

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kan beter in het algemene Radeontopic.

Oh ja John_Hoek >> je kunt reacties editen met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.