Misschien moeten we is gaan denken aan een soort automatisch krachten verdeling systeem. Zodat er niet teveel naar RC5 gaat maar we ook niet te dicht bij den 2de gaan komen. Want we willen natuurlijk overal nummer 1 staan }:0
Wij zijn geen bedrijf ofzo.
Iedereen die bij DPC zit mag helemaal zelf weten welk project diegene gaat doen.
Wie ben ik om iemand anders te vertellen dat ze aan ander project moeten gaan doen
Dat heet DPC-flex, en ik krijg nu al hoofdpijn...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
/me geeft wildhagen een panadol-plusOp donderdag 25 oktober 2001 19:54 schreef wildhagen het volgende:
De reden dat DPC zo groot is, is dat iedereen mag doen wat ti wil, en als we dan een keer alles op 1 project willen hebben om 1 of andere stunt uit te halen dat redelijk snel lukt omdat de meeste leden regelmatig op dit forum komen !!
/me zegt vrijheid blijheid !!!
Same hereOp donderdag 25 oktober 2001 19:54 schreef wildhagen het volgende:
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Dutchcommando. Ik (en de meeste) snappen wat je bedoeld, maar iedereen is wel vrij om te kiezen welk project hij/zij doet.
Maar DPC-flex werkt aan meerdere projecten die (tijdelijk) extra nodig hebben. Misschien moet je die joinen?
Maar DPC-flex werkt aan meerdere projecten die (tijdelijk) extra nodig hebben. Misschien moet je die joinen?
DPC-flex doet op dit moment ECCp omdat DPC daar weer terug op 1 moet komen en DPC-flex doet Folding@Home, een net beginnend project met maar een paar leden waar DPC makkelijk nog erg veel kan stijgen.
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Pagina: 1