Dit topic is bedoeld voor de mensen uit "Blauwe startbutton" om hun *.theme bestanden te posten met een screenshotje erbij zodat niet iedereen resources hoeft te hakken...
zodat ViperGTS geen recources hoeft te hakkenOp donderdag 25 oktober 2001 19:19 schreef Conquistador het volgende:
Dit topic is bedoeld voor de mensen uit "Blauwe startbutton" om hun *.theme bestanden te posten met een screenshotje erbij zodat niet iedereen resources hoeft te hakken...
dus posten maar
PIII 800@804 Mhz
Alleen eigen themes of ook themes die je zomaar ergens hebt gevonden?
Van mij maak het niet uit gooi er maar op ..
ik wil ook wel meer van die theme's
En het liefst met GoT smilers er op of zo ....
PS voor mensen die hem gaan maken hou ook ff rekening met de vrouwen die hier op GoT zitten ..
Dus met mag ook wel een beetje een zacht kleurtje hebben ..
En het liefst met GoT smilers er op of zo ....
PS voor mensen die hem gaan maken hou ook ff rekening met de vrouwen die hier op GoT zitten ..
Dus met mag ook wel een beetje een zacht kleurtje hebben ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
ik wil ze ook wel eens zien
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Post voor mij maar het ultieme theme, ik wil wel eerst iets leuks om naar te kijken hebben voor ik XP koop
hehehe 
iedereen wil ze zien
maar niemand heeft ze ofzo
iedereen wil ze zien
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Heb jij ze dan???
Toch maar een weblog?
ik heb niet eens xpOp donderdag 25 oktober 2001 19:33 schreef tomic het volgende:
Heb jij ze dan???
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
PS die Aqua zip is niet goed ... ff opnieuw eropzetten of ff nieuwe zip maken ...Op donderdag 25 oktober 2001 19:35 schreef rb338 het volgende:
[afbeelding]
Windows Aqua
[afbeelding]
XP Red 2
Meer op komst als ik ze vind (meeste zijn dood)
alle twee werkenze niet .... RED wel ...
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik host ze niet...ik zoek ze alleen...maar ik zal ff kijken of ik 'm misschien hiero al heb, kan ik 'm op m'n eigen site gooienOp donderdag 25 oktober 2001 19:39 schreef Blackhole het volgende:
[..]
PS die Aqua zip is niet goed ... ff opnieuw eropzetten of ff nieuwe zip maken ...
[edit]Hij is wel goed, want hier werkt ie gewoon.
Sorry nu doen ze het wel ...
vreemd ...... 
Alleen Aqua Blue doet het nog niet ..
FixedOp donderdag 25 oktober 2001 19:43 schreef Blackhole het volgende:
Sorry nu doen ze het wel ...vreemd ......
Hallo?
Heet dit topic 'hoe ziet jouw desktop eruit'
Nee.
Hier post je dus je XP themes.
Aan jouw plaatje is alleen een zilveren startknop veranderd en je hebt er geen link bij met de bestanden van de theme.
Verwijderd
Lol! Nee ik denk dat hij heeft gedacht "ik post hier een screenshot van mijn getweakte xp theme" en niet "ik post hier mijn theme in een zipfile"Op donderdag 25 oktober 2001 19:55 schreef rb338 het volgende:
[..]
Hallo?
Nee.
Aan jouw plaatje is alleen een zilveren startknop veranderd en je hebt er geen link bij met de bestanden van de theme.
Mjah da's duz niet de bedoelingOp donderdag 25 oktober 2001 19:58 schreef Rens2001 het volgende:
[..]
Lol! Nee ik denk dat hij heeft gedacht "ik post hier een screenshot van mijn getweakte xp theme" en niet "ik post hier mijn theme in een zipfile"
Verwijderd

Download!
Heb een paar kleine dingetjes veranderd, niks schokkends, maar wordt er iets rustiger van IMO. Te gebruiken op de XPStyles manier. Zitten wat onvolkomenheden in zoals lichte randjes om de buttons etc. maar daar kan ik op dit moment vrij weinig aan doen.
Verwijderd
ik ben weer zo goed geweest om alle bitmaps eruit te rippen met reshacker zodat iedereen kan experimenteren met het maken van themes
http://www.zeilemaker.nl/foto's/tweakers/alle.zip
http://www.zeilemaker.nl/foto's/tweakers/alle.zip
Verwijderd
Het zal wel weer n00b klinken maar ik zou graag willen weten hoe ik die theme moet installeren
het ziet er super uit
Ps geen domme reacties hier op
het ziet er super uit
Krijg die dingen er niet in, hoe doe ik dat?
Ik verwachte een theme file?
Ik verwachte een theme file?
Verwijderd
Aangezien er, behalve ObjectDesktop / SkinStudio, nog geen goede tools zijn om themes te maken (voor zover ik weet) zitten we allemaal maar een beetje in bestaande themes te hacken. Daarom is het installeren ervan een beetje lastig. Voor complete uitleg over de te volgen stappen e.d. moet je even in deze thread ([XP] Themes - Blauwe Startbutton!) kijken.
Copy both of these files to Windows\Resources\ThemesOp donderdag 25 oktober 2001 20:14 schreef ThePreatorian het volgende:
Het zal wel weer n00b klinken maar ik zou graag willen weten hoe ik die theme moet installeren
het ziet er super uit
Then double click on Windows ( NAAM VAN THEME ). Then hit "apply" and wait for the
changes to take effect. Then click ok.
Remember: This is a beta software, use at your own risk!
AL gaat het fout kan je altijd met je XP cd een fout herstel doen ...
DUS DONT WORRY BE HAPPY
Verwijderd
Als er nu een paar de themes posten die goed zijn hebben de mensen die niet kunnen hacken ook niets te klagen
Ik klik op die theme file, kom in screenoptions/asperance en dan.. kan ik classic alleen kiezen enneh.. thats it
Cool, die van NielsVanRooij draait nu bij mij, ff testen 
1 mini-opmerkinkje aan Niels :
* je hebt logoff en shutdown button blauw gemaakt in WInXP start menu, alleen niet in classic start menu (ikzelf gebruik classic, zou wel cool zijn om daar ook blauw te hebben.
1 mini-opmerkinkje aan Niels :
* je hebt logoff en shutdown button blauw gemaakt in WInXP start menu, alleen niet in classic start menu (ikzelf gebruik classic, zou wel cool zijn om daar ook blauw te hebben.
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Verwijderd
Ziet er allemaal mooi uit, maar waarom lijkt het allemaal zo iMac'erig? Die gradients vind ik vaak niet helpen om de text beter te kunnen lezen .
Verwijderd
Wat ik wil weten is hoe je je system stats rechtonder op je desktop krijgt...die zijn heel gers!!Op donderdag 25 oktober 2001 20:00 schreef NielsVanRooij het volgende:
[afbeelding]
Download!
Heb een paar kleine dingetjes veranderd, niks schokkends, maar wordt er iets rustiger van IMO. Te gebruiken op de XPStyles manier. Zitten wat onvolkomenheden in zoals lichte randjes om de buttons etc. maar daar kan ik op dit moment vrij weinig aan doen.
Verwijderd
die grijze knop kan je overal vandaan halen.. daar hoef ik toch geen url/link voor bij te zetten ??Op donderdag 25 oktober 2001 19:55 schreef rb338 het volgende:
[..]
Hallo?
Nee.
Verwijderd
Oei, in principe heb ik alleen de bestanden in de Metallic theme aangepast en ik denk dat de knoppen die je in de classic startmenu ziet in een andere theme zitten, maar ik zal kijken wat ik kan doen.1 mini-opmerkinkje aan Niels :
http://www.joshmeier.net/ci/Wat ik wil weten is hoe je je system stats rechtonder op je desktop krijgt...die zijn heel gers!!
ps. versie "0.1" van m'n theme is online. Hij is nog steeds verre van perfect maar er waren nog wat dingetjes niet aangepast zoals slider buttons enzo die nu zijn gefixed. De meeste dingen die ik heb kunnen editen en die ik ook wilde editen zijn in ieder geval veranderd.
had ook in andere topic gepost...
klein plaatje:

Groot (1280x1024) plaatje:
http://members.rott.chello.nl/jvisser10/osx.jpg
owja.. met "windowblinds is dit"
en die theme (OSX) heb ik ehm.. ook ergens vandaan gehaald.
blijkt dus dat XP erg goed te tweaken is
klein plaatje:

Groot (1280x1024) plaatje:
http://members.rott.chello.nl/jvisser10/osx.jpg
owja.. met "windowblinds is dit"
Nu we het toch over de look hebben...
Ik vond dit wel een grappige link
http://www.nwfusion.com/columnists/2001/1023compendiumvid.html
Ik vond dit wel een grappige link
http://www.nwfusion.com/columnists/2001/1023compendiumvid.html
Die van mij
http://www.xbmcfreak.nl/
Verwijderd
Hoe verander ik met een makkelijk, of een beetje moeilijk progje mijn startknop tekste?? Please help Greetz
Verwijderd
met reshacker moet je ff explorer.exe openenen en dan iets veranderen kijk hier maar verder dan:Op vrijdag 26 oktober 2001 22:47 schreef De_Leon het volgende:
Hoe verander ik met een makkelijk, of een beetje moeilijk progje mijn startknop tekste?? Please help Greetz
http://www.xp-erience.org/sections.php?op=viewarticle&artid=39
t lukt mij echt niet. heb bv. die aqua theme gedownload en gecopyed zoals er stond, maar ik krijg een beetje verneukt uiterlijk. classic achtig. doe ik iets fout?
Waarom blijven er nou mensen pics posten zonder link naar de theme?
Post dan niks...deze thread is namelijk om de themes te posten (zoals de topic al doet vermoeden), niet alleen plaatjes. Die staan al genoeg in die thread over blauwe startknop
Post dan niks...deze thread is namelijk om de themes te posten (zoals de topic al doet vermoeden), niet alleen plaatjes. Die staan al genoeg in die thread over blauwe startknop
Verwijderd
een schaap in wolfsklerenowja.. met "windowblinds is dit"
Als jullie 't goed willen doen, betaal dan meteen wat meer voor de echte (met Unix ondersteuning)

Vindt de originele X stukken beter dan die getweakte versie, en op mijn X komt dus 'geen' XP theme
Hey NielsVanRooij. Mooi werkje met de sliders 
Jammer dat je nog steeds last hebt van die randen bij de buttons, radio & check buttons en de All Programs pijl. Ik had ff een paar themes van andere mensen hier gedownload (hoewel ik van sommige twijfel of ze gewoon van WindowsBlinds komen
. Daar zag ik wel goeie buttons, pijl, etc... Misschien wat om ook ff naar te kijken? En iemand (had je vast al gezien maar ja) had een link gepost (http://www.zeilemaker.nl/foto's/tweakers/alle.zip), misschien ook handig...
Jammer dat je nog steeds last hebt van die randen bij de buttons, radio & check buttons en de All Programs pijl. Ik had ff een paar themes van andere mensen hier gedownload (hoewel ik van sommige twijfel of ze gewoon van WindowsBlinds komen
Out of order...
* Firestormer wil een xbox dashbord theme
Eej dude, laat die ff door Hugo op Kenny dumpen ...
Greetz, t0mm3l
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Hmm ik heb de standaard XP theme gekozen maar dan silver
kan alleen niet uit staan dat die startknop groen blijft
Zijn er al websites met themes voor xp (incl. screenshots)? XP is toch al 2 dagen uit
kan alleen niet uit staan dat die startknop groen blijft
Zijn er al websites met themes voor xp (incl. screenshots)? XP is toch al 2 dagen uit
yeah!
'tis gelukt en dit is ech wel verrotte veel mooier zo!
je moet ff dat bestandje downen wat in dat andere draadje staat of de link in dit draadje volgen!
'tis gelukt en dit is ech wel verrotte veel mooier zo!
je moet ff dat bestandje downen wat in dat andere draadje staat of de link in dit draadje volgen!
Verwijderd
Een overzichtje van mijn gemodificeerde XP theme:

(bijna) Alles wat groen of geel (of nog zo'n hippe M$ kleur) was heb ik blauw gemaakt
PS: Dat gedoe bij System Properties is gefotowinkeld

(bijna) Alles wat groen of geel (of nog zo'n hippe M$ kleur) was heb ik blauw gemaakt
PS: Dat gedoe bij System Properties is gefotowinkeld
Ja hoe krijg je die knoppen daar en is die balk je resources of zo?
dat lijkt mij niet meer dan een voorbeeld om te laten zien hoe die controls er in zijn getweakte skin eruit zien whehe
(photoshoppie dus)
Verwijderd
CooolOp Sunday 28 October 2001 22:38 schreef VeXeR het volgende:
Een overzichtje van mijn gemodificeerde XP theme:
[afbeelding]
/me wil deze theme ook wel
Hoe komt het dat deze en die andere topic ineens stil liggen? niemand post meer of zo met themes of vooruitgang...
NielsVanRooij, geen nieuws?
NielsVanRooij, geen nieuws?
Out of order...
Verwijderd
Loopt inderdaad niet echt stormOp maandag 29 oktober 2001 17:26 schreef Da_Killah het volgende:
Hoe komt het dat deze en die andere topic ineens stil liggen? niemand post meer of zo met themes of vooruitgang...
NielsVanRooij, geen nieuws?![]()
Is er nog iemand die de oude theme professional heeft. Ik bedoel de theme die bij de eerste beta versies zat. Met die "blokjes" in de titelbalk.
Die is in aanbouwOp dinsdag 30 oktober 2001 12:37 schreef Duc996r het volgende:
Is er nog iemand die de oude theme professional heeft. Ik bedoel de theme die bij de eerste beta versies zat. Met die "blokjes" in de titelbalk.
Ik post hem op mijn site als ie af is.
Er staan hier dus nog meer themes en komen er dagelijks bij
http://winxp.rb-338.com
Omdat sommige van ons nu in een toetsweek zitten, waarvoor geleerd moet wordenOp maandag 29 oktober 2001 17:26 schreef Da_Killah het volgende:
NielsVanRooij, geen nieuws?![]()
* Tentacle1 moet nu ook weer verder gaan met leren.
Jij ook al, ik eigenlijk ookOp dinsdag 30 oktober 2001 15:46 schreef Tentacle1 het volgende:
[..]
Omdat sommige van ons nu in een toetsweek zitten, waarvoor geleerd moet worden. En het is dus eigenlijk niet de bedoeling dat we bezig zijn met kleuren, hoe leuk dat ook mag zijn... Maar volgende week..
* Tentacle1 moet nu ook weer verder gaan met leren.
Heb nog 2 hoofdstukken EC en nog 2 hoofdstukken AK te doenOp dinsdag 30 oktober 2001 16:01 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
[..]
Jij ook al, ik eigenlijk ook
Maar zien er leuk uit die XP dingetjes.. ook es mee klooien als ik klaar ben met die schijttentamens!
iMac'erig! idd... winxp heeft een beetje een my first sony look.. met al dat geel groen blauw enz. enz. Een os moet niet al te saai zijn maar dit slaat alles...Ziet er allemaal mooi uit, maar waarom lijkt het allemaal zo iMac'erig? Die gradients vind ik vaak niet helpen om de text beter te kunnen lezen .
Dat hele winxp kan mijn belangstelling nog niet trekken... ik zal wel moeten als ik ooit een nieuwe 64-bit processor koop.
Niet irritant gaan doen en schelden enzo, ik heb het geprobeerd en het is een goed stabiel systeem.. Maar hou het nog effe liever bij win2k.. vraag me alleen af of er mensen zijn die het met me eens zijn.
het lukt mij nog steeds niet om zo'n theme geinstalleerd te krijgen als ik op die theme dubbelklik, dan zie ik de theme en dan apply doet dan springt ie terug naar: "Windows XP classic Style" 
wie helpt mij
wie helpt mij
Styles XP installeren, is al een paar keer gepost ergensOp dinsdag 30 oktober 2001 16:43 schreef Klovan het volgende:
het lukt mij nog steeds niet om zo'n theme geinstalleerd te krijgen als ik op die theme dubbelklik, dan zie ik de theme en dan apply doet dan springt ie terug naar: "Windows XP classic Style"
wie helpt mij
PIII 800@804 Mhz
* Klovan zal wel weer hebben lopen slapen, hopen dat het nu luktOp dinsdag 30 oktober 2001 16:44 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
Styles XP installeren, is al een paar keer gepost ergens
en het lukte
Verwijderd
http://members.chello.nl/~h.bergmans1/deskt.jpg <- mijn desktop, met rode startknop ipv groene, verder nix veranderd...
ik zal thuis ff de theme opkicken
ik zal thuis ff de theme opkicken
Verwijderd
Wat dat niet de nieuwe build van ICQ ofzo?Op vrijdag 09 november 2001 13:14 schreef Kerrick het volgende:
[..]
Heee waar heb je die XP-skin voor ICQ vandaan??
Die skin voor ICQ komt hiervandaan:Op vrijdag 09 november 2001 13:14 schreef Kerrick het volgende:
[..]
Heee waar heb je die XP-skin voor ICQ vandaan??
http://www.deviantart.com/deviation.php?id=20575
If I don't make it today, i'll make it tomorrow
Verwijderd
Voor degenen die nog een silver/blauwe theme zoeken, ik heb m'n "Silverado" theme afgemaakt (zeg maar opnieuw gemaakt) met StyleBuilder. Alle transparency problemen zijn nu opgelost.

-> DOWNLOAD <-

-> DOWNLOAD <-
Verwijderd
hmm,lekker mooi, everything Classic, behavle die wallpaper:DMX the rapper + DMX X-fire geluidskaart. 
Heey misschien dat hier iemand mij kan helpen... ik heb een bijzonder moooi theme gevonden... echter.. het is zo ingesteld dat je het rechterdeel vh Startmenu alleen de icoontjes ziet... (dus alleen de icoontjes van Mijn docs/deze pc etc) ik wil graag de titel die erbij hoort zien... heb geprobeerd het .theme bestand te wijzigen... maarja kweenie wat te wijzigen.. nix wijst naarhet start menu.. ook het msstyles bestand geprobeerd met ResHacker.. maar dan weet ik ook niet watr ik moet veranderen..
Hulp! Hoe moet dit?
Edit: oeeps 2001
Hulp! Hoe moet dit?
Edit: oeeps 2001
Jazco2nd - je vraag op 2 verschillende plekken stellen zien we liever niet - bovendien is dit topic inderdaad nogal oud.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()