Nou, ding mee naar huis genomen, thuis aangesloten op mijn 10MBit el cheapo hubje.. en wat denk je... precies werken...
Nou kunnen we dus verder... (alleen snap ik nog steeds niet waarom dat op die 3com niet ging)..
ok, de post waar wederom niemand een antwoord op gaf:
Ik snap nl. niet goed hoe dat in elkaar zit. Heb wel ConfigMaker gevonden op cisco.com.
We hebben van de KPN een lijstje gekregen met standaard instellingen, maar die snap ik niet helemaal.
kan ze wel eens posten ofzo misschien...
ze geven nl. ethernet0 een ip-adres uit de range die bij de huurlijn hoort.
De serial0 krijgt dan een unnumbered Ethernet0 adres.
Maar toch snap ik niet dat de router niet gewoon een adres uit ons lan krijgt en de serial0 dan een ip uit de range.
o ja.. als je bij configmaker kiest voor NAT dan kan je met de instelling van de unnumbered alleen kiezen voor een ip-adres uit een 'pool'. Maar dan zeggen ze dat je daar de publieke ip-adresrange van je ISP in moet vullen??
Snapt iemand wat ik bedoel?
Nou kunnen we dus verder... (alleen snap ik nog steeds niet waarom dat op die 3com niet ging)..
ok, de post waar wederom niemand een antwoord op gaf:
Ik snap nl. niet goed hoe dat in elkaar zit. Heb wel ConfigMaker gevonden op cisco.com.
We hebben van de KPN een lijstje gekregen met standaard instellingen, maar die snap ik niet helemaal.
kan ze wel eens posten ofzo misschien...
ze geven nl. ethernet0 een ip-adres uit de range die bij de huurlijn hoort.
De serial0 krijgt dan een unnumbered Ethernet0 adres.
Maar toch snap ik niet dat de router niet gewoon een adres uit ons lan krijgt en de serial0 dan een ip uit de range.
o ja.. als je bij configmaker kiest voor NAT dan kan je met de instelling van de unnumbered alleen kiezen voor een ip-adres uit een 'pool'. Maar dan zeggen ze dat je daar de publieke ip-adresrange van je ISP in moet vullen??
Snapt iemand wat ik bedoel?