bij benodigdheden: utp kabel (minimaal 10m)
minimaal 10??? Overdrijven is ook een vak...
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Liever te veel als te weinig zullen we maar zeggenOp donderdag 25 oktober 2001 23:50 schreef Creepy het volgende:
bij benodigdheden: utp kabel (minimaal 10m)
Verwijderd
Alleen moet dodelijke worm dit: http://lanarena.gameparty.net/index.php?page=deel ff fixen wat dat is niet goed natuurlijk.
In.Op vrijdag 26 oktober 2001 11:00 schreef Nosfer@tu het volgende:
"in" den haag of in de buurt van den haag?
Hij is er altijd wat langzaam mee, maar het komt er wel te staan hoorOp vrijdag 26 oktober 2001 10:59 schreef ybraat het volgende:
Alleen moet dodelijke worm dit: http://lanarena.gameparty.net/index.php?page=deel ff fixen wat dat is niet goed natuurlijk.
Wel lekker dichtbij... Eens ff lief vragen thuis of ik naar twee lan-parties toe kan in November
Op zaterdag 27 oktober 2001 14:49 schreef ybraat het volgende:
Tis toch in Rijswijk?
Lokatie is in het club gebouw van HFCC Hollandia op de Werf 64 te Den Haag.
idd, hoe stom kun je zijn bij het organiseren van een LANpartyOp Saturday 27 October 2001 15:22 schreef /TheDuke\ het volgende:
Leuk in het weekend van de HCC...
Er staan ook nog maar 7 deelnemers op de lijst
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
ga ik toch nie 
ik wil wel ff Ass kicken op de lan met yuris revenge
ik wil wel ff Ass kicken op de lan met yuris revenge
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Wat kan mij die hele hcc nou schelenOp Sunday 28 October 2001 03:16 schreef OiSyN het volgende:
[..]
idd, hoe stom kun je zijn bij het organiseren van een LANparty
Er staan ook nog maar 7 deelnemers op de lijstEn ik wed dat de helft daarvan (3,5 dus
) zich ook nog niet eens gerealizeerd heeft dat dan de HCC is
En vertrouw mij maar, er komen echt wel genoeg mensen hoor...
jou misschien niet, maar de meeste andere mensen wel.Op Sunday 28 October 2001 13:59 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Wat kan mij die hele hcc nou schelen
En vertrouw mij maar, er komen echt wel genoeg mensen hoor...
En ik hoef jou niet te vertrouwen op dat punt, want ik ga er toch niet heen
PS. heb ik niet ooit eens jouw ass gekicked in een q3 compo op megalan? Hiero
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
ROFL jaOp Sunday 28 October 2001 16:48 schreef OiSyN het volgende:
[..]
jou misschien niet, maar de meeste andere mensen wel.
En ik hoef jou niet te vertrouwen op dat punt, want ik ga er toch niet heen
PS. heb ik niet ooit eens jouw ass gekicked in een q3 compo op megalan? Hiero
*Schop* Vanavond dus
waarschijnlijk volle bak
.
komt door de HCC, die gooit je biologische klok enzo door de war
Ja, daarom houdt ik er zo vanOp zaterdag 24 november 2001 02:28 schreef OiSyN het volgende:
komt door de HCC, die gooit je biologische klok enzo door de war
Ik zit na de HCC meestal tot een uur of 3 te prutsen, om er achter te komen dat wat ik heb gekocht DOOD is, en nooit zal werken.
Pagina: 1