Ik vanmiddag helemaal blij naar de winkel om Yuri's Revenge te kopen, thuis fijn geinstalleerd (nadat ik m'n legale versie van RA2 had geinstalleerd), maar nu het probleem: als ik een nieuwe campaign wil beginnen kan ik alleen kiezen voor de soviets of de allies... Waar is Yuri? Ik kan 'm wel zijn in Skirmish mode maar dat wil ik niet
.
Wel jammer eigenlijk. Zou wel leuk zijn om 3 campagnes te hebben!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Alleen in de multiplayer optie kun je voor Yuri kiezen
Wou hem ook halen vanmiddag...
inderdaad wel balen dat je geen Yuri-campaign hebt..
inderdaad wel balen dat je geen Yuri-campaign hebt..
Niet echt de site gelezen van westwood zeker? of de andere threads hier over yuri...
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Niet echt nee... Ik wist dattie net uitwas en goed moest zijn dus heb ik 'm maar meteen gehaald.Op donderdag 25 oktober 2001 22:03 schreef aXe het volgende:
Niet echt de site gelezen van westwood zeker? of de andere threads hier over yuri...
Verwijderd
single player skirmischOp donderdag 25 oktober 2001 21:56 schreef MmmBeer het volgende:
Alleen in de multiplayer optie kun je voor Yuri kiezen
en ik heb het ook gespeeld, maar ik vind het niet leuk spelen..... (mijn mening)
Het is idd heel anders. Ik vindt het trouwens wel best om met 2 kanten te spelen. Vraag me nu alleen af wat de tweede Add-on gaat worden (ze hebben het steeds over de Eerste, neem aan dat er dus nog een andere komt), maar da's van later zorg
Pagina: 1