Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Dubbelposts |:(

Pagina: 1
Acties:

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Topicstarter
Het is me wel vaker opgevallen, maar nu gebeurt het weer, bovenaan deze thread post user 'wimmi' iets over de prijs van flashmemory, waarna ik een reply met een prijsberekening geef. Daarna vindt iemand het nodig om later dan ik precies hetzelfde te schrijven, maar in een reply op een posting boven mij, waarna een blinde moderator het nodig vindt om de latere post +1 inzichtvol te modden en van mij -1 dubbelpost te maken.

Ik bedoel dus het volgende, ff schematisch:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Gepost door wimmi Donderdag 25 Oktober 2001 - 00:45 
|
 - Gepost door Edwin_S Donderdag 25 Oktober 2001 - 00:48 Score: 1 (Inzichtvol)
|  |
|   - Gepost door picobyte Donderdag 25 Oktober 2001 - 01:05 Score: 2 (Inzichtvol)
|
|
 - Gepost door bramvrzt Donderdag 25 Oktober 2001 - 00:56 Score: 1 (Dubbelpost)

Let dus even op de tijden. Picobyte, die later mijn posting bijna gekopieerd heeft krijgt een inzichtvol, ik krijg een dubbelpost. Is het niet mogelijk om de metamodbot los te laten op moderators die blijkbaar niet in staat zijn om gewoon even naar de time-date-tags te kijken? Het is namelijk bijzonder irritant.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:19
Druk eens F5 jongen ! ;)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:22

Jaymz

Keep on moving !

En nog eens een keer 8-)

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Er zijn tienduizenden pageviews per dag, duizenden dus per artikel, dus honderden mensen die de reacties lezen. Daar zitten dus ook honderden mensen bij die jou kunnen modereren.

Af en toe maakt 1 persoon dan een foutje, dat is niet anders. Tegelijkertijd, door de vele mensen met modmogelijkheden, is mijn ervaring dat dit soort situaties eigenlijk heel vaak 'self-healing' zijn, zo ook nu dus.

Als er nou een probleem is met mensen die stelselmatig verkeerd modden: dat is vervelend en daar kunnen we nu nog geen inzicht in krijgen. In het aangepaste moderatiesysteem zal er voor een groep 'PowerModerator's wel de mogelijkheid zijn dit uit te pluizen en de verantwoordelijken op hun gedrag / fouten aan te spreken.

Maar voor nu dus is de beste optie het even aankijken of hier op TMF posten. :)

edit: woordje teveel weggehaald :P

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs