[IE 5.0] Instellingen vraagjes

Pagina: 1
Acties:

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023
Weet iemand of ik de volgende twee dingen in internet explorer goed kan krijgen. En als het mogelijk is: hoe?

- url-completion. Als ik een url intyp krijg ik heel leuk een pulldown menu, maar daar heb ik niets aan, ik wil inline completion. Hoe doe ik dat?
- Dat ie niet automatisch het de oude pagina inlaadt als ik een nieuw window open. Het is vreselijk irritant om telkens 5 sec te moeten wachten als je ctrl-n typt.

Het gaat overigens om versie 5.00

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

dit zit volgens mij allemaal in netscape 4.7 >:)
maar dat wil je vogens mij niet :)

• valkenier
  • Laatst online: 13:09
denk ook eens aan opera.

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Extra -> Internet Opties -> Geavanceerd -> Auto Inline aanvullen gebruiken aanzetten

tweede weet ik niet

En tip: iets duidelijkere topic titel zou niet slecht zijn.

• Diadem
Op donderdag 25 oktober 2001 18:36 schreef oVRoM het volgende:
Extra -> Internet Opties -> Geavanceerd -> Auto Inline aanvullen gebruiken aanzetten
Dat staat dus al aan... Maar helpt niet, hij complete niet. Geeft alleen een pulldown menu met mogelijkheden. Is ook handig, maar onhandiger dan echte completion.
tweede weet ik niet
jammer ;(
En tip: iets duidelijkere topic titel zou niet slecht zijn.
Je hebt gelijk. Hmm, ik heb geen modrechten in dit forum. Even kijken of ik wat kan regelen... :)

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:17

Wildfire

Joy to the world!

Op donderdag 25 oktober 2001 20:41 schreef Diadem het volgende:

[..]

Dat staat dus al aan... Maar helpt niet, hij complete niet. Geeft alleen een pulldown menu met mogelijkheden. Is ook handig, maar onhandiger dan echte completion.

[..]
Raar. Ik heb het zojuist bij IE6 ingeschakeld en het werkt perfect. www.tw Resulteert in aanvulling met eakers.net... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op donderdag 25 oktober 2001 20:41 schreef Diadem het volgende:
[...]
jammer ;(
Ik los het altijd op door na Control N meteen op Escape te drukken, werkt ook prima :)

• Diadem
Op donderdag 25 oktober 2001 21:54 schreef oVRoM het volgende:

[..]

Ik los het altijd op door na Control N meteen op Escape te drukken, werkt ook prima :)
maar dat is toch slecht? Het is compleet zinloos om de actieve pagina te openen - die heb je immers al, waarom zou je die nog een keer willen? Er moet toch een manier zijn om dat uit te zetten?

Verwijderd

Dat 2de heb ik altijd het meest iri gevonden aan IE5.x ... en nog steeds geen oplossing voor, of het moet in IE6.0 opgelost zijn.

Het auto-aanvullen was zover ik weet een probleempje in IE5.0, en was opgelost in IE5.5 ... echter: Als er meerdere mogelijkheden zijn geeft ie nog steeds een drop down window, met alle mogelijkheden.

Jord.
Pagina: 1