Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Extra -> Internet Opties -> Geavanceerd -> Auto Inline aanvullen gebruiken aanzetten
tweede weet ik niet
En tip: iets duidelijkere topic titel zou niet slecht zijn.
tweede weet ik niet
En tip: iets duidelijkere topic titel zou niet slecht zijn.
Dat staat dus al aan... Maar helpt niet, hij complete niet. Geeft alleen een pulldown menu met mogelijkheden. Is ook handig, maar onhandiger dan echte completion.Op donderdag 25 oktober 2001 18:36 schreef oVRoM het volgende:
Extra -> Internet Opties -> Geavanceerd -> Auto Inline aanvullen gebruiken aanzetten
jammertweede weet ik niet
Je hebt gelijk. Hmm, ik heb geen modrechten in dit forum. Even kijken of ik wat kan regelen...En tip: iets duidelijkere topic titel zou niet slecht zijn.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Raar. Ik heb het zojuist bij IE6 ingeschakeld en het werkt perfect. www.tw Resulteert in aanvulling met eakers.net...Op donderdag 25 oktober 2001 20:41 schreef Diadem het volgende:
[..]
Dat staat dus al aan... Maar helpt niet, hij complete niet. Geeft alleen een pulldown menu met mogelijkheden. Is ook handig, maar onhandiger dan echte completion.
[..]
Ik los het altijd op door na Control N meteen op Escape te drukken, werkt ook primaOp donderdag 25 oktober 2001 20:41 schreef Diadem het volgende:
[...]
jammer
maar dat is toch slecht? Het is compleet zinloos om de actieve pagina te openen - die heb je immers al, waarom zou je die nog een keer willen? Er moet toch een manier zijn om dat uit te zetten?Op donderdag 25 oktober 2001 21:54 schreef oVRoM het volgende:
[..]
Ik los het altijd op door na Control N meteen op Escape te drukken, werkt ook prima
Verwijderd
Dat 2de heb ik altijd het meest iri gevonden aan IE5.x ... en nog steeds geen oplossing voor, of het moet in IE6.0 opgelost zijn.
Het auto-aanvullen was zover ik weet een probleempje in IE5.0, en was opgelost in IE5.5 ... echter: Als er meerdere mogelijkheden zijn geeft ie nog steeds een drop down window, met alle mogelijkheden.
Jord.
Het auto-aanvullen was zover ik weet een probleempje in IE5.0, en was opgelost in IE5.5 ... echter: Als er meerdere mogelijkheden zijn geeft ie nog steeds een drop down window, met alle mogelijkheden.
Jord.
Pagina: 1