Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb de Aiwa XP-V511
Afbeeldingslocatie: http://www.idealo.com/folder/Product/5913/produktbild_gross.gif
, en die heeft een digitale audio uitgang. En nou heb ik wel eens gehoord over een casette adapter die in de discman kan en via een casette o.i.d op de autoradio kan. Maar op internet met zoek machines etc. vind ik er weinig over. Misschien dat iemand er iets meer over weet te vertellen, en/of waar deze "casette adapters" te halen zijn?

Alvast bedankt, s0bn1b0r

• uniquorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:31

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

heb er een keer in de conrad gids een gezien misschien daar es zoeken?

It's just a donkey

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:19

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ikheb er 1, tis gewoon een casettebandje waarbij de leeskoppen van het bandje tegen de leeskoppen van de autoradio geperst worden, en die leeskoppen van het bandje geven dan het signaal door van je discman/walkman/mp3speler whatever je kan aansluiten op het jack-plugje.
Het is dus GEEN digitaal gebeuren, gewoon DA.
En je hebt het jack-out plugje van je discman nodig, niet de digitale uitgang.

Ik hebem gekocht bij Aurora, voor 80piek ofzo (aso duur dus).
Je kan'm ook bij Hlafords kopen geloof ik.

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-02 09:54

TaZz

Nostalgist

Ik heb ook nog zo'n ding liggen, ik heb hem volgens mij ooit eens een keer bij Megapool gekocht.

Werkt wel goed... ik heb het destijds voor m'n minidisc speler gebruikt, maar gelukkig heb ik nou gewoon een autoradio+minidisc speler, werkt toch wel wat lekkerder :)

Verwijderd

Topicstarter
De conrad gids(?) ken ik niet :P
Bij de Halfords heb ik al eens gekeken, daar hadden ze er niet 1. Maar dan moet ik nog maar eens bij de Megapool zien.
Hopen dat ze em daar wel hebben dan *D

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-02 09:54

TaZz

Nostalgist

Op donderdag 25 oktober 2001 17:59 schreef s0bn1b0r het volgende:
De conrad gids(?) ken ik niet :P
Is een hele grote electronika zaak..... ook postorder.
www.conrad.nl

Verwijderd

Ik kan jullie verblijden met de boodschap dat dat dingetje ook bij de Megazooi te haal is iets van 25-35 piek gloof ik. Werkt best ok heb hem zelf ook 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Ah, op www.conrad.nl gezien, en ja, daar stond hij er bij:
Afbeeldingslocatie: http://image01.conrad.nl/pix/323/G1/323268G1.JPG
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0207081691004028190&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=2646&TK_PAR[MEDIUM]=89
hij is: 13,75euro / Hfl. 30,30
Erg bedankt, nu zal ik nog even bij de megapool kijken en als ze hem daar hebben koop ik hem daar denk ik maar en zo niet, dan word het toch maar conrad.nl denk ik zo :)
bedankt allen, s0bn1b0r

Verwijderd

Ik wilde een keer zo'n ding halen, maar de lokale auto-audioboer verkocht die dingen niet meer omdat het schijnt dat ze je autoradio slopen. Kwam volgens hem omdat de kop van dat bandje langs de leeskop schuurt als je over hobbels rijdt.

Verwijderd

Topicstarter
we zien wel hoe lang ie het doet, als de casette speler kapot is is het geen ramp, want casettes spelen we nooit in de auto, alleen de bikkelharde fm/am zenders :)
Dus zolang alleen het casettedeck aan zijn malle moer gaat, en niet de totale auto radio, is het niet erg ;)
maar bedankt voor de tip..
Pagina: 1