AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
Uiteraard wel veel dank.
Ik heb alleen overal 1 netwerk kaart inzitten want ik maak gebruik van een router, alleen is er volgens mij geen ipx spx protocol op windows xp te instaleren
Ik heb alleen overal 1 netwerk kaart inzitten want ik maak gebruik van een router, alleen is er volgens mij geen ipx spx protocol op windows xp te instaleren
IPX/SPX kan wel onder XP hoor, staat gewoon in het lijstje van Protocollen die je kan installeren.Op dinsdag 29 januari 2002 19:49 schreef johnbjohn het volgende:
Uiteraard wel veel dank.
Juist
Verwijderd
dat het nwlink in nt... hetzelfde als ipx spx alleen ms mag dat niet zo noemen 
voor de rest overigens oud nieuws :):)
voor de rest overigens oud nieuws :):)
Verwijderd
volgens mij begrijp ik het niet. Ik heb gisteren ook maar eens red alert geinstalleerd op 2 XP computers. had toch wel weer een keertje zin om het te spelen tegen m'n broer die even langs kwam.
De ene heeft 2 Nic's en de andere 1. IPX stond gewoon in het rijtje van protocollen bij winxp, dus op beide computers geinstallerd. In het begin kon ik m'n broer niet zien bij red alert in de lobby hij mij wel. Toen hebben we bij options -> network: network card nr 2 gekozen en het werkte. Klaar 10 mins werk, 45 mins gespeeld en toen er weer af geflikkert. (ik had gewonnen btw
)
De ene heeft 2 Nic's en de andere 1. IPX stond gewoon in het rijtje van protocollen bij winxp, dus op beide computers geinstallerd. In het begin kon ik m'n broer niet zien bij red alert in de lobby hij mij wel. Toen hebben we bij options -> network: network card nr 2 gekozen en het werkte. Klaar 10 mins werk, 45 mins gespeeld en toen er weer af geflikkert. (ik had gewonnen btw
Misschien een beetje offtopic maar:
Ik kan op w2k een game joinen die op xp aangemaakt word, maar op xp zie ik geen games die op w2k aangemaakt zijn, weet iemand hier een oplossing voor?
Ik heb nl zondag een lanparty waarop we ook wel ra2 gaan doen denk ik!
Ik kan op w2k een game joinen die op xp aangemaakt word, maar op xp zie ik geen games die op w2k aangemaakt zijn, weet iemand hier een oplossing voor?
Ik heb nl zondag een lanparty waarop we ook wel ra2 gaan doen denk ik!
* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)
Verwijderd
Stappenplan nergens voor nodig. In red alert bij options --> network gewoon de juiste adapter instellen. Dus gewoon even het mac adres van de juiste netwerkkaart achterhalen en instellen.
Ten eerste is dat mac-adres gedoe niet voor iedereen "zo even te achterhalen en in te stellen" En ook al stel je dat "dan even in", dan werkt dat dus niet altijd!Op donderdag 25 april 2002 20:06 schreef bolluh het volgende:
Stappenplan nergens voor nodig. In red alert bij options --> network gewoon de juiste adapter instellen. Dus gewoon even het mac adres van de juiste netwerkkaart achterhalen en instellen.![]()
Als je de network authentication (dat van toepassing is op het IPX/SPX protocol) niet uitzet, dan krijg je het effect van "elkaar alleen kunnen zien" of "de ene ziet de ander wel, maar niet anderson" enz enz enz.
Bovendien is er een niet geringe kans dat, wanneer je 2 nic's hebt (met dus elk het bijbehorende IPX/SPX protocol), Redalert2 bij de "verkeerde" netwerkkaart kijkt. Daarom moet je dus bij de nic van je modem het IPX/SPX protocol uitvinken.
Maar als iedereen dat uiteraard al weet dan geef ik je gelijk met die
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Pagina: 1