Help bij Might and Magic

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:38
Als je bij Might and Magic in het begin, op Evenmorn Emerald Island, met Mr. Malwick praat en je accept zijn wand, krijg je later een quest.

Hiervoor moet je naar de Mercenary Guild in Tatalia en dan krijg je daar van een of andere pipo een quest. Je moet dan een tapestry jatten ergens in een kasteel, maar welk kasteel is dat? Want ik zat een beetje door te klikken en ik dacht dat het wel in je quest book zou staan maar niet dus. |:(

D'r staat wel iets over, maar dat is: Steal the tapestry from your Associate's Castle. Maar wie/wat is je Associate?

There is no magic.

• The Will
Niemand die dit nog weet (of het spel nog kent)? ;(

There is no magic.

Verwijderd

Die moet je jatten uit Watchtower 9 in de Deya Moors (geloof dat je het zo schreef)....

Waarschijnlijk ben je er inmiddels al achter, mar ik heb ook een vraag...

Later als je gekozen hebt en die quests moet doen voor je koning, dan moet je op een gegeven moment een control cube jatten van iemand van de tegenovergestelde guild...

Dit is echter heeeeel moeilijk en mij nog niet gelukt, die knakker heeft echt heel veel healt en hij gebruikt hele sterke spreuken, enig idee hoe ik hem kan verslaan???

• The Will
Weet je dat zeker? Associate is namelijk iemand met wie je verbonden bent, en dat zijn die gasten in Deyja dus egt niet.

Volgens ander topic moet ik in castle Celeste ff gaan rondneuzen.

En die gast is idd errug moeilijk - kweenie meer precies hoe ik um heb verslagen. Gewoon hoog level zijn, en um plat gooien met je beste spells.

Edit: En natuurlijk op iedereen Prot. from Magic op Grandmaster casten + Day of the Gods/Protection als je die hebt.

There is no magic.

Verwijderd

Na, het was vast Watchtower 9 bij mij omdat ik light was zegmaar ipv dark...

Maar wat ik ook probeerde die gast ging ni dood, het is gvd de enige MM die ik niet hebben kunnen uitspelen :(

Overgens, ik heb die quest zelf ni gehad van omdat ik ni die wnad aangenomen had, ik had gewoon die gast dood gemaakt en toen die wand gepakt >:)
als je hem dood maakt is iedereen in het dorp tegen je, maar zodra je ff overnacht in de herberg zijn ze de volgende dag alles al vergeten :)

Verwijderd

Overgens ben ik pas gaan spelen vanaf MM6, heb jij misschien de voorgaande liggen???

• The Will
Ik heb Might and Magic 1 t/m 8 helemaal legaal - en ben begonnen met spelen in 4. 1,2 en 3 hebbik ff rond gekeken maar zijn toch wel errug oud.

En ikke is ook light, en je hoeft die gast opzich niet zelf te vermoorden, gewoon wat Dragonflies mee lokken en ze die gast laten vermoorden, zo kun je ook de luit gratiz krijgen >:)

There is no magic.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Op donderdag 13 december 2001 17:04 schreef The_Will het volgende:
Ik heb Might and Magic 1 t/m 8 helemaal legaal - en ben begonnen met spelen in 4. 1,2 en 3 hebbik ff rond gekeken maar zijn toch wel errug oud.

En ikke is ook light, en je hoeft die gast opzich niet zelf te vermoorden, gewoon wat Dragonflies mee lokken en ze die gast laten vermoorden, zo kun je ook de luit gratiz krijgen >:)
Lang leve de Dragonflies

Verwijderd

Kan je 4 & 5 niet ff ergens op een servertje zetten???

(geen echte warez request omdat deze spellen nergens legaal meer te verkrijgen zijn...)

• White Dust

White Dust

Op dinsdag 18 december 2001 10:13 schreef TheHolyOne het volgende:

(geen echte warez request omdat deze spellen nergens legaal meer te verkrijgen zijn...)
Ik heb een M&M pakket bij de Free Record Shop gezien (M&M3 t/m 6, als ik het goed heb) ;)

• The Will
Denk je nou echt dat ik hier een linkje ga zetten naar waar je ze kan downen :?

Meelen kan natuurlijk altijd

There is no magic.

• Tweetyfrk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-03-2025
Op donderdag 13 december 2001 17:04 schreef The_Will het volgende:

1 en 2 geef ik je gelijk, want die zijn half text based. Maar 3 moet je toch echt eens spelen hoor, is heel leuk spelletje (de eerste een beetje graphische MM, heel leuk om dat eens te spelen :Y))
Op dinsdag 18 december 2001 10:13 schreef TheHolyOne het volgende:

Ze zijn niet meer legaal te verkrijgen, maar lees de faq er nog maar eens op na.

"Als je een spel niet meer in een winkel kunt kopen wil dat nog niet zeggen dat je het naar hartelust mag kopieren."

• The Will
Ik heb 3 ook zeker wel een tijdje gespeeld hoor, maar toen begon ik aan 4 en ben ik ook niet gestopt voordat ik 5 had uitgespeeld, en hebbik 3 beetje naast me laten liggen.

En M&M 4 & 5 zijn echt nog wel legaal te verkrijgen.

There is no magic.

Verwijderd

Might & Magic VII zag ik voor ca. €8 bij de music store liggen. Is dat spel een beetje de moeite? In gedachten houdend dat je Baldur's Gate II addicted bent?

Verwijderd

Patrick: nee het is iets ala StoneKeep.
Geen pseudo 3d gevechten :P

En je ziet dat dit een topic uit 2001 is?

Je kunt beter Torment halen voor 8 euro :)
IWD2 komt er ook aan.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:35
NWN komt er ook aan, w8 daar maar op heb je nix anders meer nodig.

• White Dust

White Dust

Als we dan toch RPG producten op noemen... Might and Magic 9 moet zeer binnenkort uitkomen... gebruikmakend van de LithTech engine... O, en PlaneScape: Torment is een must voor elke Die-Hard RPGer

• The Will
Might and Magic 7 is opzich nog wel aardig hoor. Niet zo goed als 4 en 5 maar wel leuk ;)

En M&M IX is al wel te vinden op internet, en ik denk dat ik hem ook eerst maar eens ga downloaden voordat ik het daadwerkelijk koop. De reden hierachter is dat M&M 8 heeeeeeeel erg tegen viel, maar ik heb er het volste vertrouwen in (nog wel ja ;))

There is no magic.

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 16:09 schreef ItSnows het volgende:
Patrick: nee het is iets ala StoneKeep.
Geen pseudo 3d gevechten :P

En je ziet dat dit een topic uit 2001 is?

Je kunt beter Torment halen voor 8 euro :)
IWD2 komt er ook aan.
Ja beste ItSnows, ik zag dat dit topic van december is. Maar als ik de keuze heb tussen een nieuw topic openen of een wat ouder topic een schopje geven omdat het nagenoeg over mijn vraag gaat dan weet ik het wel.
Overigens wist ik niet dat T:PS ook voor 8 euro in de bakken lag, toch maar even beter zoeken voortaan.

En ik moet BG2 eerst uitspelen anders mag ik NWN niet kopen van mezelf! :)

Verwijderd

Patrickje: ja 8,99 euro bij FRS ;)
Eindhoven lag er 1. En heb hem ook zien liggen op Hoog Catherijne.
Pagina: 1