Toon posts:

Audigy MP1 spdif

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zag dus net ook die MP1 versie en hij lijkt me aars kicken, maar ik heb wel ff een vraag. Kan ik hierop mijn DTT2500 digitaal aansluiten via de DIN kabel ja/nee?
Zit er wel een spdif uit op, dit gezien de DTT2500 geen 6 kanaals geluid accepteerd via de DIN(toch :? ). Ik moet en zal nl. ac3/dts hebben, passtrough of misschien software deconding als me DTT2500 dit ondersteunt via de DIN. Maar een spdif blijft handig voor het digitaal aankoppelen van versterkers e.d.

Verwijderd

Topicstarter
kick ^^

heeft de MP1 een spdif?

Verwijderd

Topicstarter
nog maar een keer schoppen dan...

ondersteunt dat ding nou spdif :?

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
vast wel, stuur anders een mailtje naar de verkoper of ga in winkel kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Op Friday 26 October 2001 22:57 schreef WaarAnders het volgende:
vast wel, stuur anders een mailtje naar de verkoper of ga in winkel kijken.
niemand heeft enig id

Verwijderd

Hoi, Waarom nou moeilijk doen,even bij creative op de site kijken bij de audigy kaarten en alle specs staan daar voor je neus,alles wat er wel en niet bijgeleverd wordt.
ck

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

de MP1 staat daar toch niet bij? |:(

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Topicstarter
Op Sunday 28 October 2001 13:37 schreef ErectionJackson het volgende:
de MP1 staat daar toch niet bij? |:(
en das dus EXACT mijn prob :'(

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
volgens mij is mp1 gewoon zelfde versie als player alleen dan zonder software en doos, dus de oem versie. Zal er dus wel opzitten.

Verwijderd

DE MP1 is de gewone Audigy zonder software, doos en Firewire, verder is hij geheel identiek.

Maar waar kun je deze kaart bestellen dan, hij staat niet in de pricewatch en ik ken ook geen shop die hem verkoopt.

Verwijderd

Topicstarter
Op Sunday 28 October 2001 14:37 schreef freezy17 het volgende:
DE MP1 is de gewone Audigy zonder software, doos en Firewire, verder is hij geheel identiek.

Maar waar kun je deze kaart bestellen dan, hij staat niet in de pricewatch en ik ken ook geen shop die hem verkoopt.
hij mist zowieso al de sb1394 aansluiting mensen.....

Verwijderd

Ja, die firewire mist hij maar wat zouden de meeste computergebruikers met firewire willen doen. Ik heb het echt niet nodig, en als ik het wel nodig ben dan koop ik wel een losse kaart.

Verwijderd

Topicstarter
Op Sunday 28 October 2001 19:03 schreef freezy17 het volgende:
Ja, die firewire mist hij maar wat zouden de meeste computergebruikers met firewire willen doen. Ik heb het echt niet nodig, en als ik het wel nodig ben dan koop ik wel een losse kaart.
idd maar daarom vraag ik me dus af of er wel een spdif op zit..

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Vast wel, de SPDIF is gecombineerd met de analoge aansluiting voor de sub en middenspeaker. Als ze die weglaten kun je er ook geen DTT2200 of inspire 5300 meer op aansluiten.

GhosT
Pagina: 1