specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Ik heb de 10/100Mbit 8-poorts switch can NET. Gekocht voor 177,= totaal, inclusief verzend bij www.gistron.nl. Supersnel, haal snelheden (als ik van pc1-pc2 en pc3-pc4 en pc5-pc6 tegelijkertijd bestanden kopieer) van 8 MB/sec per verbinding!
heel mooi
heb jij ook zo'n blauw of heb jij er 1 van metaal?
heb jij ook zo'n blauw of heb jij er 1 van metaal?
specs | specs server
iemand anders die mij het aan/af kan raden?
specs | specs server
Ik heb ook een linkpro, maar dan een 8 ports, en niet zo'n fancy uiterlijk, maar eentje met een vies bruin kleurtje.
Maar ik ben over de werking wel tevreden, heb alleen nog geen snelheidtesten gedaan of zo, de autodetect van de full duplex functie werkt iig goed.
Maar ik ben over de werking wel tevreden, heb alleen nog geen snelheidtesten gedaan of zo, de autodetect van de full duplex functie werkt iig goed.
Een switch voor 3 pc's is niet echt nodig lijkt me. Waarom zou je een switch willen hebben voor 3 pc's? Een hubje is veel goedkoper maar werkt wel iets minder effectief.
Ik zou voor de hub gaan, maar als ik geld over zou hebben, tsja, dat fancy switch bakkie zou ik dan niet laten liggen
Ik zou voor de hub gaan, maar als ik geld over zou hebben, tsja, dat fancy switch bakkie zou ik dan niet laten liggen
ik heb hier ook die 8 poorts metalen behuizing/
bruin kleurtje staan.
Draait prima, lekker snel.
Ben er erg tevreden over.
(gekocht bij Mr. AT)
bruin kleurtje staan.
Draait prima, lekker snel.
Ben er erg tevreden over.
(gekocht bij Mr. AT)
ik neem een switch omdat ik hier thuis nog weleens ga lannen da gaat een stuk sneller
specs | specs server
Ik heb de 5-poorts switch van Linkpro. Werkt perfect hier, nooit gedoe mee. 
Trouwens ook gekocht bij Mr.At, perfecte winkel. Switch bestelt, volgende werkdag binnen.
Geen problemen gehad met installatie, hoeft namelijk niet geïnstalleerd te worden.
Trouwens ook gekocht bij Mr.At, perfecte winkel. Switch bestelt, volgende werkdag binnen.
Ik heb de metalen 8 poorts van Mr At.
Goed spul.
Service is ook top van die zaak!
Goed spul.
Service is ook top van die zaak!
Verwijderd
2x 5 poorts Linkpro hub
1x 8 poorts Linkpro 10/100 switch
zeer tevreden. Ik heb met andere "merk X" hubjes en switches wel gehad dat ze vastliepen. Deze linkpro's nooit!
gekocht bij mr-at (zupersnellll en netjes verpakt enzo)
1x 8 poorts Linkpro 10/100 switch
zeer tevreden. Ik heb met andere "merk X" hubjes en switches wel gehad dat ze vastliepen. Deze linkpro's nooit!
gekocht bij mr-at (zupersnellll en netjes verpakt enzo)
Pagina: 1