Toon posts:

teams wisselen in UT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heejz

ik zoek een manier om snel van teams te wisselen in UT. is dit mogelijk met een of ander script of regeltje ofzo? (dat ik zegmaar gewoon op bijvoorbeeld TAB druk en dan van team wissel)is nl zo klote om helemaal via player setup enz te doen; en dan zit je eindelijk in t andere team, heeft iemand anders t ook gedaan - klopt t weer niet; kan je weer terug :(

dus hopelijk is er hier een mede UT-er die weet hoe ie dit moet doen.

tnx!

Verwijderd

ff op esc drukken, options -> player config/player setup (ofzowiets) -> team/color en daar naar kleur veranderen van het team dat je in wil :)

sim-pel :)

anders kan het niet (of je zou moeten gaan klooien en een bind-key maken, maar is moeilijk doen, omdat switch team niet echt een command is... )

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op donderdag 25 oktober 2001 16:31 schreef Type het volgende:
ff op esc drukken, options -> player config/player setup (ofzowiets) -> team/color en daar naar kleur veranderen van het team dat je in wil :)

|:(

hij wil het sneller dan dat...

ben trouwens ook wel benieuwd... :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

als je show desktop aan hebt staan, kan je zien of er iemand anders switched voordat jij het gedaan hebt. (als je dus al in de menus zit) instellen: tools (oid) en show desktop aanvinken

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 oktober 2001 16:31 schreef Type het volgende:

|:( |:( oooooh moet dat zooo!?!?!? |:( |:( sorry hoor maar lees ff wat beter..... |:( |:(

ik weet dat t mogelijk is (binden, of met een script) maarjah kweet nie hoe (weet nl nix van programmeren) kan t ook nergens vinden... dus als iemand iets weet?

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

denk dat je een ocr of tamm gast moet benaderen, die hebben dat soort dingen wel

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 oktober 2001 16:47 schreef TrehT het volgende:
denk dat je een ocr of tamm gast moet benaderen, die hebben dat soort dingen wel
uhm sorry maar wat is "ocr" of "tamm"?

Verwijderd

Topicstarter
k ik heb t gevonden. khad ook ff deze vraag bij jolt gevraagd en ik kreeg op een gegeven moment deze oplossing van een gast.

"Found it - here is an extract from the CSHP manual so i suppose just bind a key to this command.

MUTATE NEXTTEAM

This command Allows you to quickly switch team. This can become useful when joining a tournament match and you are in the wrong team. Note however that if the match has already started, you will be penalized and lose the usual 1 frag. When you change team using any of the team commands, there will be a delay of 60 seconds before you can change team again. If the match has not started yet, this delay is 5 seconds."

hij heeft t gechecked en t werkt!!! dus ik ben weer helemaal geholpen. ik hoop dat anderen hier ook iets aan hebben.
iig bedankt voor jullie reacties!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Op donderdag 25 oktober 2001 16:57 schreef da_chronic het volgende:

[..]

uhm sorry maar wat is "ocr" of "tamm"?
Misschien "de top clans" van europa met een aantal spellen?
Zou leuk zijn als je eens www.clanbase.com zou checken :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Op donderdag 25 oktober 2001 17:02 schreef da_chronic het volgende:
k ik heb t gevonden. khad ook ff deze vraag bij jolt gevraagd en ik kreeg op een gegeven moment deze oplossing van een gast.

"Found it - here is an extract from the CSHP manual so i suppose just bind a key to this command.

MUTATE NEXTTEAM

This command Allows you to quickly switch team. This can become useful when joining a tournament match and you are in the wrong team. Note however that if the match has already started, you will be penalized and lose the usual 1 frag. When you change team using any of the team commands, there will be a delay of 60 seconds before you can change team again. If the match has not started yet, this delay is 5 seconds."

hij heeft t gechecked en t werkt!!! dus ik ben weer helemaal geholpen. ik hoop dat anderen hier ook iets aan hebben.
iig bedankt voor jullie reacties!
heej, handig, bedankt m8!

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Pagina: 1