Leef lekker in het nu, er is niks anders
Heb je wel eens een Cessna met een joystick gezien?
They made me do it.
Die combo is nu (alstie niet uitverkocht is) fl 60,--
Je hebt dan:
- Dubbele gashendel (2 assen)
- Flightstick (ook 2 assen)
- 26 (14+12) programmeerbare knoppen met in totaal 116 functies
Ik heb ze nu twee jaar ofzo, en wil (voorlopig) nix anders.
Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are
waar?
Er zijn van die Super realistische Joysticks...
Echte vliegknuppels etc. Kleine 3 a 4 100 piek geloof ik.. Ik zoek het ff op!! Moment...
...Make every cut count, even if it is one frame...
http://www.flightcomputers.nl/images/hardware/yoke1.jpg Ik bedoelde deze!
Jawel hoor:Op donderdag 25 oktober 2001 16:40 schreef Roland het volgende:
Maar niks overroelt this
[afbeelding]

Zelf gevlogen ??
Minder geld: ga voor een tweede hands thrustmaster F22 of F16 FCLS (als die cougar in nederland uitkomt in februari ofzo, gaan al die die-hard simmers hun thrustmaster hotassen verkopen om die cougar te kopen) met een thrustmaster TQS throttle... voor ongeveer 200-30 gulden heb je dan een superhotas.
goed waar voor weinig: Saitek x45 of een x36. Kost ongeveer 250 piek voor throttle + stick. Is geloof ik tekoop bij mediamarkt.
Weinig geld: Suncom Hotas. Het bedrijf sucom bestaat niet meer en geeft dus geen ondersteuning meer zoals drivers. Hierdoor werken de sticks alleen goed in 95 en 98 en er zwerven ook nog ME drivers rond op de sim-fora. Bij Discovery is deze complete set te koop voor 60 pieken....
Ch is toruwens ook wel een goed merk maar ook wat duurder...
hier zijn plaatjes en additional information te vinden:
www.sim-arena.com
www.saitek.com
www.simhq.com
tampert, kriminalpolizei
Helaas nietOp donderdag 25 oktober 2001 16:45 schreef Roland het volgende:
Grrr... Grrr...
Zelf gevlogen ??
Heb wel een keer in een MiG-21 gezeten, maar daar ben ik te lang voor. Ik steek boven de schietstoel uit
Ik heb gewoon heel erg veel mazzl gehad. Namelijk gewerkt (als burger) bij de Koninklijke Marine op Curacao. En mocht een keertje (3x) mee vliegen.... En zelf ook even banken...
Niks mooiers dan zo eenkist vliegen over de Caribische Zee!
Tsja... Nog een paar jaartjes, dan heb ik (hopelijk) mijn vliegbrevetOp donderdag 25 oktober 2001 16:50 schreef Roland het volgende:
Aaai.... jammer,
Ik heb gewoon heel erg veel mazzl gehad. Namelijk gewerkt (als burger) bij de Koninklijke Marine op Curacao. En mocht een keertje (3x) mee vliegen.... En zelf ook even banken...
Bij mij blijft het bij mooie herinneringen en ... FS 2001
Die flightsims hebben wel één heel groot voordeel t.o.v. de werkelijkheid: Je overleeft elke crash, hoe zwaar ookOp donderdag 25 oktober 2001 16:53 schreef Roland het volgende:
Oe oe oe.. Netjes!
Bij mij blijft het bij mooie herinneringen en ... FS 2001
Maar die lui besturen zo een kist zoals jij en ik autorijden... Dus ... No Worry!
zweefvliegen owned
tampert, kriminalpolizei
Als je ziet wat die gasten af & toe uithalen met die kisten
Zijn helaas niet meer nieuw te krijgen dus 2e hands zoeken misschien? Of wachten op de Cougar maar daar mag je ook *ZEKER* 700 - 800 piek voor neerleggen.. heb je wel meteen stick en throttle van *zeer* hoogwaardig materiaal (metaal).
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
An-2 kan je wel ergens in Rusland opkopen. Polen heeft onlangs een contract getekend voor een CN235 kloon dus wellicht gaan er dan wat An-2tjes uit. Ik hoop het niet want ze zijn altijd bijzonder grappig om te zien vliegen.Op donderdag 25 oktober 2001 16:52 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Tsja... Nog een paar jaartjes, dan heb ik (hopelijk) mijn vliegbrevet, kan ik gaan sparen voor een vliegtuig (An-2 lijkt me wel gaaf)
Zelf hoop ik ooit mijn droomkist te mogen bezitten.. en HU-16 Albatross. *zucht*
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
wellus, wonen in het caraibish gebiedOp donderdag 25 oktober 2001 16:50 schreef Roland het volgende:
Aaai.... jammer,
www.simsport-racing.com
Liever in de Indische Oceaan. Ik ben zelf ook in het Carabisch gebied geweest maar ik moet zeggen.. ik heb nog geen plekje op Aarde gevonden wat ik mooier vind dan Mahe (Seychelles Eilanden)! En dan moet La Dique *NOG* Veel en veel mooier zijn dan Mahe.. maar goed, ik moet dan ook weer sparen om daar naar toe.Op donderdag 25 oktober 2001 17:18 schreef H-Alien het volgende:
[..]
wellus, wonen in het caraibish gebied
HU-16 = toevallig L-39?Op donderdag 25 oktober 2001 17:14 schreef tazzman het volgende:
[..]
An-2 kan je wel ergens in Rusland opkopen. Polen heeft onlangs een contract getekend voor een CN235 kloon dus wellicht gaan er dan wat An-2tjes uit. Ik hoop het niet want ze zijn altijd bijzonder grappig om te zien vliegen.![]()
Zelf hoop ik ooit mijn droomkist te mogen bezitten.. en HU-16 Albatross. *zucht*
(Ken de HU-16 niet)
www.luchtvaarthobbyshop.nl
They made me do it.
Nee, nee..Op donderdag 25 oktober 2001 17:23 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
HU-16 = toevallig L-39?
(Ken de HU-16 niet)

Verwijderd
Ban voor jou!Op donderdag 25 oktober 2001 16:19 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
...ehm ken je het merk Trust?
en ze hebben daar alles, zelfs complete uitbreidings rotzooi voor FS200*
een HOTAS is voornamelijk voor Combat FS'en
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Complete cockpits enzo...nah
is leuk om te zien maar dat zal knaken kosten hoor.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Handig als je met meer-motorige vliegtuigen aan de gang gaat.
Enige nadeel is dat dit bij elkaar al 4 assen in beslag neemt en je dus voor je rudder aangewezen bent op een tweede gamepoort of usb.
Yupz! Ook een half jaar gedaan[..]
wellus, wonen in het caraibish gebied
CH products Flightsim Joke.
thats it