Op donderdag 25 oktober 2001 17:49 schreef warlord het volgende:
Dit traject ging als volgt:
1. Maandag gebeld dat er een probleem met pixel was.
2. Dinsdag rond de klok van 14:00 uur opgehaald door koerier
3. Donderdagmorgen 11:00 uur gaat de bel, staat daar de koerier met een gerepareerde laptop.
Waarom geloof ik hier nou niks van. Wij als klein bedrijf hebben nu een stuk of 4 Dell computers gekocht in totaal door de jaren heen. Toen de nieuwste werd afgeleverd had ik hem meteen geïnstalleerd en na ongeveer 2 dagen kapte de monitor er gewoon mee, helemaal dood. Het omruil proces heeft 3 weken geduurd, en we kregen geen eens een vervangend model.
Daarom vind ik het verhaal van 1 dooie pixel en dat in 2 dagen gefixt erg ongeloofwaardig.
Bijvoorbeeld ook, er zit een GeForce 256 in een van de Dimensions, en daarvan ratelde het fannetje nogal. In de kast kijkend, bleek dat deze erg langzaam draaide en die kaart wordt natuurlijk lekker warm. Dus ik bel Dell op, in de zin van, beter voorkomen dan wachten totdat de boel bezwijkt, zegt die gast die ik aan de lijn heb, ga eerst onze Diagnostics ff draaien en kom dan terug met het resultaat. Ik doe dus braaf die Diags. maar er blijkt niks bij te zitten dat de temp van de videokaart meet of de RPM van die fan. Ik heb het toen maar laten zitten onder het mom van, wat heb je nou aan zo'n service, laat het dan maar kapot gaan, misschien doen ze er dan wél wat mee. Gelukkig werkt die GeForce nog steeds perfect, er worden dan ook nooit 3D games mee gespeeld, het is tenslotte een overkill kantoor pc.
Kortom, zo geweldig is die service van Dell niet, en dat dan al bij een bedrijf, dan lijkt me dat ze bij particulieren (ik neem ff aan dat je dat notebook zo hebt aangeschaft) echt niet beter doen.
Verder maken ze errug leuke desktops, servers en notebooks moet ik toegeven.
[edit] quote ingekort