Toon posts:

probs met games in 32Bit kleuren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo dudes,

als ik Ghost Recon in 32bit kleuren speel met mn Geforce 3 dan krijg ik allemaal dansende witte puntjes in beeld :(

hoe los ik dit op?

Verwijderd

laatste videodrivers al geinstalleerd?

Verwijderd

Betere koeling denk ik....witte puntjes zijn 'artifacts' en betekent meestal dat je geheugen te warm is door overklokken of te warme kast/slechte luchtstroming.

Als je je GF3 hebt overgeklokt ff je geheugen lager zetten.
Als je er nog garantie op heb terug brengen en hopen dat je iets beter gebakken geheugen krijgt!

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar waarom gebeurt het dan niet in 16bit kleuren?

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06-2025

H-Alien

aka Schenk

32 bit vraagt meer van je grafische kaart dan 16bit, en dus scheelt dat ook in temp van je videokaart.

www.simsport-racing.com

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 15:44 schreef Gubbo het volgende:
Yo dudes,

als ik Ghost Recon in 32bit kleuren speel met mn Geforce 3 dan krijg ik allemaal dansende witte puntjes in beeld :(

hoe los ik dit op?
wat denk je van het in 16bit te spelen?? :+

ik heb ook zo'n soort prob met mn GeForce2 Pro kaart maar dan ipv witte punten kleuren zoals groen , blauw en rood. en nie echt punten maar vlekken van +/- 1 CM2. nja eigenlijk lijkt het er dus helemaal nie op.

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik heb het even getest, en met Max Payne, OPF en Red Faction ziet het beeld er perfect uit in 32Bit kleuren...

Plz help.

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Op zaterdag 27 oktober 2001 00:34 schreef Gubbo het volgende:
niemand?
Gewoon spelen in 16 bit kleuren.
Je moet al echt goed gaan kijken om verschillen te zien tussen een spel in 32 en 16 bit kleur.

Maar hier ga ik waarschijnlijk negatieve reacties op krijgen. Watch me :)

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik ga niet in 16bit kleur zitten spelen als ik net een kaart van +1000 piek heb gekocht...

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:05

Damian

Insane Obtrusion

Nee groot gelijk, heb je hem niet overgeclockt??

Meestal ligt het daar aan, als je je kaart niet overgeclockt heb, dan zou ik ff naar je koeling in de kast kijken, niet teveel kabels in de weg, die de airflow bellemmeren (:?) :P

Suc6

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb em niet overclockt en er zitten ook geen kabels in de weg, maar ik vin het zo raar dat opf het niet heeft, eigenlijk geen 1 andere game...
Pagina: 1