Ik heb een Iiyama MF-8515F (VisionMaster 15), en hiermee heb ik nu 2 kleine probleempjes die ik toch graag opgelost zou zien worden:
1) Als de monitor langere tijd aanstaat dan wordt het beeld onscherper (vooral de kleinere dunnere letters) en de achtergrond lichter/witter (vooral goed te zien in het DOS scherm).
2) Bij een 16bits kleuren en grote lettertypen (125%) zijn de vette/grotere letters niet meer leesbaar (zoals te zien na 'serie'):

Bij 256 kleuren is het wel goed.
[nadere info]
Ik draai mijn PC (P 166, 32 MB RAM) op Win '95 (4.00.950
, resolutie 1024*768 en dus 16 bits kleuren.
Verder kan ik in Win mijn refresrate op 2 manieren afstellen: standaard en optimaal, waarbij standaard het beeld erg lelijk maakt.
Mijn videokaart weet ik nu ff niet (vergeten op te schrijven).
[/nadere info]
1) Als de monitor langere tijd aanstaat dan wordt het beeld onscherper (vooral de kleinere dunnere letters) en de achtergrond lichter/witter (vooral goed te zien in het DOS scherm).
2) Bij een 16bits kleuren en grote lettertypen (125%) zijn de vette/grotere letters niet meer leesbaar (zoals te zien na 'serie'):

Bij 256 kleuren is het wel goed.
[nadere info]
Ik draai mijn PC (P 166, 32 MB RAM) op Win '95 (4.00.950
Verder kan ik in Win mijn refresrate op 2 manieren afstellen: standaard en optimaal, waarbij standaard het beeld erg lelijk maakt.
Mijn videokaart weet ik nu ff niet (vergeten op te schrijven).
[/nadere info]