Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Heb je op je RF-Switch een schakelaartje zitten om van channel te wisselen? Probeer dat eens. Probeer 'em anders effe met de bijgeleverde scart-kabel op een andere TV.
bijgeleverder scart kabel???
dus niet. alleen dat coax ding
dus niet. alleen dat coax ding
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Heb je geen scart op je tv?
Dat gaat gewoon goed nml.....
ALs je dat niet hebt is het dan niet te fine tunen kanaal 36 dat je een = of - kanaal van 36 moet hebben?
Probeer dat anders eens.
Ik heb een DC en scart is pluggen en lopen iig.
PFFF snelle typers hier zeg, sorry mosterd na de maltijd werd et....well GL anyways.
Dat gaat gewoon goed nml.....
ALs je dat niet hebt is het dan niet te fine tunen kanaal 36 dat je een = of - kanaal van 36 moet hebben?
Probeer dat anders eens.
Ik heb een DC en scart is pluggen en lopen iig.
PFFF snelle typers hier zeg, sorry mosterd na de maltijd werd et....well GL anyways.
wel scart op tv maar geen scart kabel bijgeleverd (zal de doos nog eens goed doorzoeken)
enne ik heb alles al geprobeerd met kanaal 36 niks
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Bij de mijne zat er toch echt een scartkabel...Op donderdag 25 oktober 2001 15:25 schreef Lord_Mithril het volgende:
wel scart op tv maar geen scart kabel bijgeleverd (zal de doos nog eens goed doorzoeken)
Heb je hem nieuw gekocht?
jep bij MAX in R'dam
Bier, Whiskey en Metal!!
Daar kan ik maar 1 ding over zeggen: Je bent genaaid!!
Gaat er mee terug en eis een nieuwe man.
Wel in de winkel controleren of alles erin zit
Veel Sterkte
Veel Sterkte
theworldforizabel.la
eis een nieuwe??
uhm...t was de laatste die dingen zijn al zo moeilijk te verkopen voor hun.
uhm...t was de laatste die dingen zijn al zo moeilijk te verkopen voor hun.
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Inderdaad, bij een nieuwe dreamcast hoort gewoon een scartkabel te zitten. Geld terug en ga naar Futurezone of zo.Op donderdag 25 oktober 2001 15:32 schreef LandKrijgsman het volgende:
Daar kan ik maar 1 ding over zeggen: Je bent genaaid!!
Veel Sterkte
idd ik zie het ook staan op de doos.
ik ga die gasten eens flink trappen daar.
enne futurezone had ze niet meer anders had ik em daar wel gekocht
* LordMithril gaat em meteen terug brengen
ik ga die gasten eens flink trappen daar.
enne futurezone had ze niet meer anders had ik em daar wel gekocht
* LordMithril gaat em meteen terug brengen
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
A wise decision , bestel er anders 1 op http://www.hotbit.nlOp donderdag 25 oktober 2001 15:41 schreef Lord_Mithril het volgende:
/me gaat em meteen terug brengen
Tsja of je koopt een Ps 2 die is tog wat beter en er zit een dvd speler op en je ken er het internet mee op
theworldforizabel.la
Verwijderd
Dat kan met een DC ook, zit zelfs standaard een modem + kabeltje bij...Op donderdag 25 oktober 2001 15:50 schreef LandKrijgsman het volgende:
en je ken er het internet mee op
tsja en je kan er natuurlijk ook een maanraket bij kopen en dan op de maan zitten gamen, maar daar vroeg ie ook niet omOp donderdag 25 oktober 2001 15:50 schreef LandKrijgsman het volgende:
Tsja of je koopt een Ps 2 die is tog wat beter en er zit een dvd speler op en je ken er het internet mee op
ok * LordMithril gaat scartcable halen.
fijn ik douw em erin zet tv op video kanaal DC aan...............1 keer raden.
juist WEER NIKS.
dus voor de 2e keer vandaag HELUP!!!!
fijn ik douw em erin zet tv op video kanaal DC aan...............1 keer raden.
juist WEER NIKS.
dus voor de 2e keer vandaag HELUP!!!!
Bier, Whiskey en Metal!!
misschien is ie gewoon.....?
stuk!
stuk!
tijd voor verandering.
Verwijderd
zo'n ding installen kan toch niet moeilijk zijn?
gewoon ff je manual van je tv erbij..
ding inpluggen..
aanzetten en zoek gewoon met je tv op de verschillende banden naar de juiste frequentie .. je komt er vanzelf en dan gewoon vast leggen en dan heb je hem
gewoon ff je manual van je tv erbij..
ding inpluggen..
aanzetten en zoek gewoon met je tv op de verschillende banden naar de juiste frequentie .. je komt er vanzelf en dan gewoon vast leggen en dan heb je hem
ik hoop t niet ach daar kom ik morgen wel achter als ik em weer naar de winkel breng
maar toch zonde ik zat er zolang op te w88
maar toch zonde ik zat er zolang op te w88
Bier, Whiskey en Metal!!
als je hem via de coax aan zet en je gaat zoeken naar het kanaal doet hij het dan ook niet (lijkt me stug dat je tv hem automatisch op kanaal 36 kan zetten als hij de frequentie nog niet heeft gedetecteerd.
netzoals je normaal een kanaal detecteerd
misschien domme vraag, maaruh.. brand het power lampje? 
doet de video het wel op die zelfde scart aan sluiting?
doet de video het wel op die zelfde scart aan sluiting?
Verwijderd
moet je er voor de gein een usb modem opgooienOp donderdag 25 oktober 2001 15:52 schreef Hermen het volgende:
Ik vind het een prestatie als jij het voor elkaar krijgt met je PS2 online te gaan...
dan kun je wel mee internetten
Verwijderd
Precies. Gewoon de Dreamcast aanzetten en de TV naar kanalen laten zoeken. Als het goed is kom je hem vanzelf tegen (als je het met coax hebt aangesloten).Op donderdag 25 oktober 2001 19:43 schreef juanp het volgende:
als je hem via de coax aan zet en je gaat zoeken naar het kanaal doet hij het dan ook niet (lijkt me stug dat je tv hem automatisch op kanaal 36 kan zetten als hij de frequentie nog niet heeft gedetecteerd.
Wat voor spelletje heb je er trouwens in? Sommige spelletjes zijn PAL60 of misschien zelfs wel NTSC en als je TV dat niet ondersteunt, is het erg onwaarschijnlijk dat hij iets vindt.
Pagina: 1